دیگر نگران آفتاب گرفتن لباسهایتان نباشید!!!

دیگر نگران آفتاب گرفتن لباسهایتان نباشید!!!

امروز در خانه ها دیگر خبری از حیاط و تراس های بزرگ نیست. بنابراین خشک شدن لباس ها خود یک مساله ی مهم محسوب می شود و معمولا دغدغه ی افراد خانه دار می باشد. چرا که لباس ها نیاز به خشک شدن زیر نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید را دارند و متاسفانه فضای داخلی منزل این اجازه را به آنها نمی دهد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


بنابراین نیاز به بند رخت هایی هست که بتوان در محیط آپارتمان یا تراس های کوچک نیز از آن استفاده کرد و کاملا این مساله را بتواند حل کند. همچنین انواع بند رخت آپارتمانی تاشو در بازار موجود است که پیشنهاد ما به شما استفاده از بند رخت آپارتمانی تاشو می باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


این بند رخت وزنی حدود 5300 گرم دارد و به صورت ایستاده می باشد. همچنین این مدل تاشو است و زمانی که کارتان با آن تمام شد براحتی می توانید آن را تا کرده تا فضای کمتری بگیرد و زیر تخت یا پشت مبل یا کنار دیوار آن را بگذارید بدون آنکه فضایی بگیرد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


جنس این بند رخت از آلومینیوم بوده و کاملا ضد زنگ و ضد آب است. یکی دیگر از دغدغه های عزیزان خانه دار آن است که بند رخت های فلزی به دلیل تماس با لباس های مرطوب و خیس به مرور زمان زنگ می زنند و خراب می شود. اما این مدل بند رخت اصلا اینطور نبوده و کاملا ضد آب می باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


اگر بخواهید در مورد ابعاد این بند رخت بدانید دو حالت وجود دارد. یکی زمانی که این بند رخت باز است که ابعاد آن 148×55×93 سانتیمتر می باشد و زمانی که آن را جمع کرده و تا می کنیم تنها 60×100 سانتیمتر می شود.


بند رخت آپارتمانی تاشو


برای خرید اینترنتی بند رخت آپارتمانی تاشو روی لینک زیر کلیک کنید.


قیمت : 99000 تومان

خرید محصول