فواید دستگاه های تصفیه آب خانگی

در تمامی کشور های جهان کاهش کیفیت آب آشامیدنی یک نگرانی جدی به شمار می رود.گسترش فاضلاب هاب صنعتی و همچنین خانگی با افزایش روز به روز جمعیت جهان، جنگل زدایی ، استفاده از آفت کش ها، روش های غلط دفع زباله و... منجر به ورود آلاینده ها به آب ها می شود.

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

این مسئله می تواند تاثیر زیادی بر آب مصرفی لوله کشی نیز گذاشته و منجر به بروز انواع بیماری ها شود.

شاید به نظر برسد استفاده از بطری های آب معدنی می تواند کمکی به رهایی از این مشکل کند و شما و خانوادتان را از این عوارض دور نگه دارد.اما باید گفت حمل و نگهداری دائمی بطری های آب معدنی علاوه بر زحمت، نیازمند صرف انرژی و زمان و هزینه بالا است.

همچنین اب های معدنی دارای املاحی هستند که برای بدن قابل هضم نمی باشند مانند مانند سدیم ، پتاسیم ،کلسیم ، منیزیم و ...  مصرف زیاد آن موجب ابتلا به بیماری هایی نظیر سنگ کلیه ،فشار خون  و ... می  گرددو پزشکان از نوشیدن این آب ها بیماران فشارخونی را مکنع می کنند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

فلوراید و نگه دارنده های افزوده شده به آب های معدنی خود از عوامل شیمیایی بوده و مصرف مداوم آن نیز خطرناک است.

همچنین تابش مستقیم نور خورشید بر این بطری ها منجر به بروز ترکیبات شیمیایی خطرناک و سرطان زا می شود.

در ادامه به شما پیشنهاد میکنیم روش بسیار موثر جهت دستیابی به آب آشامیدنی سالم و گوارا برای خود  اعضای خانواده تان را مطالعه نمایید.

امروزه در بسیاری از کشور های دنیا استفاده از دستگاه های تصفیه آب خانگی بسیار متداول است. اگر شما هم با فواید دستگاه های تصفیه آب خانگی آشنا شوید اقدام به نصب آن در منزل یا محل کار خود نمایید.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

1-     پیشگیری از بروز بیماری ها ی قلبی

تقریبا در تمام کشور های دنیا از کلر برای کشتن انگل های موجود در آب استفاده می کنند، تحقیقات نشان داده کلر منجر به افزایش احتمال ابتلا به سرطان، مشکلات تنفسی و بیماری های قلبی می شود.دستگاه های تصفیه آب عوارض کلر موجود در آب را کاهش می دهند.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

2-     پیشگیری از بروز آلزایمر

تحقیقات ثابت کرده فلزات سنگین موجود در آب مانند آلومینیوم، سرب ، جیوه ، کادمیوم و.. احتمال ابتلا به آلزایمر را افزایش می دهد.

دفع این فلزات در بدن بسیار دشوار است و رسوب آن در مغز تاثیر می گذارد. دستگاه های تصفیه فلزات سنگین خطرناک را از آب دفع میکند.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 همچنین ورود این مواد در بدن نوزادان و مادران باردار مشکلات جدی در رشد ذهنی آنان ایجاد میکند

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

3-     سلامتی اعضای خانواده به خصوص کودکان

80 درصد وزن بدن را آب تشکیل می دهد همین نکته اهمیت آب سالم و بدور از آلودگی را برای ما مشخص میکند.

 

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

4-     حذف آلودگی ناشی از پوسیدگی لوله آب

در مسیری که آب از تصفیه خانه تا منازل ما طی میکند از میان لوله هایی عبور می کند که بعضا پوسیده و زنگ زده اند این آلودگی ها با مصرف آب وارد بدن ما می شوند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

5-     بهبود طعم آب و رفع بوی بد

حذف آلودگی از آب ها باعث بهبود کیفیت و رفع بوی بد ناشی از این آلودگی ها می شود.با استفاده از این دستگاه تصفیه آب تغییرات محسوسی در طعم آب آشامیدن، پخت و پز، شستشوی میوه ها و سبزیجات، دم کردن چای، درست کردن قهوه و .. مشاهده خواهید کرد.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

6-      مراقبت از محیط زیست

استفاده از این دستگاه ها نیاز شما به خرید آب معدنی های پلاستیکی را کاهش می دهد و این تاثیر چشمگیری در محیط زیست دارد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

دستگاه های تصفیه آب خانگی بدون نیاز به نصاب و قابل استفاده بر روی انواع مدل و انواع متریال قابل استفاده می باشد.کافی است این محصول را به سر شیر خود بپیچانید و در صورت عدم نیاز به راحتی آنرا جداکنید.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

این دستگاه ها بسیار کم جا و کوچک است میتوان به آن لقب کوچکترین دستگاه تصفیه آب را دادکه با توجه به کمبود فضا در آشپزخانه های آپارتمان های امروزی محصولی بسیار پر طرفدار است. همچنین این محصول منجر به افت فشارنمی شود. آب را با دو حالت تصفیه شده و معمولی عبور می دهد.

این دستگاه از دو فیلتر نانو و سرامیکی بهره می برد و امکان فیلتراسیون آلاینده ها تا 99.9 درصد را دارد. ضمن اینکه طراحی این محصول به گونه ایست که املاح مفید را برای بدن حفظ میکند.جنس این دستگاه از پلاستیک درجه یک و متریال آن کاملا با محیط زیست سازگار می باشد.

 

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

عمر فیلتر ها تا 10 هزار لیتر اب را ساپورت میکند.این دستگاه با برند تصفیه آب خانگی SWS به صورت اینترنتی هم اکنون در این وب سایت عرضه شده و مشکل شما ازبابت خرید جنس های تقلبی در بازار را برطرف میکند.جهت آشنایی بیشتر با این محصول از ویدیوی زیر دیدن فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین خرید اینترنتی دستگاه تصفیه خانگی با ما در ارتباط باشید.

 

 

دستگاه تصفیه آب خانگی

 

 

به منظور خرید بر روی دکمه زیر کلیک نمایید. 

 قیمت :39000 تومان

 

خرید محصول

  

دستگاه تصفیه آب خانگی