خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند طرح اپلی | تک سبد

این روزها با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شده استفاده از انواع وسایل هوشمند، برند های مختلف در حال تلاش برای طراحی و تولید محصولاتی درخور بازار رقابتی گجت های هوشمند می باشند.



از جمله پر کاربرد ترین گجت های هوشمند پوشیدنی می توان به انواع مدل های ساعت مچی هوشمند اشاره کرد که دارای تنوع مدل و کارایی های متفاوت می باشد.



یکی از انواع این گجت های هوشمند، ساعت هوشمند طرح اپل ارزان قیمت می باشد که به منظور تعدیل قیمت در بازار این گجت های هوشمند طراحی و تولید شده است.



شما می توانید با خرید ساعت مچی هوشمند طرح اپل و اتصال بلوتوثی این ساعت به تلفن همراه خود و در صورت نیاز به نصب نرم افزار مربوطه، تماس های خود را مدیریت نمائید.



ساعت هوشمند A20، یکی از انواع ساعت های مچی هوشمند ارزان قیمت می باشد که دارای کارایی های زیادی می باشد و نیاز روزانه شما را مرتفع می سازد مهمترین ویژگی این محصول مناسب بودن برای خانم ها و آقایان می باشد.



این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.54اینچی و دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 380 میلی آمپر بوده که از مزیت های این محصول به شمار می رود. این ساعت با هر دو سیستم عامل اندروید و اپل سازگاری دارد.



در صورت اتصال بلوتوثی این ساعت به تلفن همراه شما، علاوه بر مدیریت تماس های خود می توانید با استفاده از این ساعت موزیک مورد علاقه خود را نیز پخش کنید. این محصول دارای قابلیت بررسی کیفیت و میزان خواب و همچنین بررسی میزان کالری مصرفی روزانه می باشد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند طرح اپل به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت همراهی با ما می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 239000 تومان

خرید