معرفی حشره کش برقی خوب

نسل جدید حشره کش های خانگی که دارای عوارض جانبی به مانند حشره کش های شیمیایی نمی باشد، حشره کش های برقی خانگی می باشند که بدون نیاز به استفاده از مواد شیمیایی به صورت قرص، پودر و اسپری می تواند انواع حشره های موضعی را از بین ببرد.




اگر شما نیز از شر حشراتی همچون پشه ها در طول شب خسته شده اید و خواب راحت و آسوده را از چشم شما ربوده اند، اگر نگران جای نیش حشرات بر روی بدن کودکتان می باشید یا عوارض جانبی ناشی از نیش حشرات می توانید با خرید انواع حشره کش برقی به این مشکلات خاتمه بدهید.




از مهمترین مزیت های استفاده از حشره کش های برقی، عدم استفاده از مواد شیمیایی در مکانسیم عملکردی آنها برای نابودی حشرات می باشد به عنوان مثال لامپ حشره کش برقی جدید تنها از طریق تولید نور باعث جذب حشرات به سمت خود می شود و هیچ گونه مواد مضری در کار نمی باشد.




از دیگر حشره کش ها می توان به که با تولید امواج آلتراسونیک بدون نیاز به مواد شیمیایی انواع حشرات و حتی موش را از محیط زندگی شما فراری می دهد. این حشره کش برقی خوب می تواند جایگزین بسیاری از روش های قدیمی مانند انواع تله موش و اسپری کرد.




امواج تولیدی توسط حشره کش های اولتراسونیک به گونه ای می باشد که در محدوده شنوایی انسان و حیوانات نمی باشد و تنها بر سیستم عصبی حشرات و حتی موش تاثیر مستقیم گذشاته و موجب دور دن از محب مورد نظر می شود.




لامپ حشره کش برقی خانگی، نیز نمونه ای بسیار بیخطر و کارآمد از حشره کش برقی می باشد که می تواند بهترین گزینه برای استفاده در اتاق کودکان و حتی محل کار می باشد.




برای مشاهده اطلاعات بیشتر و آشنایی با طرز کار لامپ حشره کش برقی به وب سایت تک سبد مراجعه نموده.




برای مشاهده و خرید کلیک کنید

قیمت : 49000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید