خرید آنلاین میناکاری در یزد

  نقش و نگارهای مورد استفاده در تولید محصولات میناکاری آنها را به محصولات هنری کاملاً سنتی تبدیل می کند که می تواند حال و هوای محیط زندگی شما را تلطیف کند. یکی از انواع محصولات میناکاری گلدان میناکاری می باشد که دارای تنوع طرح، رنگ و ابعاد می باشد که شما می توانید با قرار دادن گل های زیبا در آن زیبایی را به خانه های خود هدیه دهید.

 



برای تولید محصولات میناکاری طرح‌های اسلیمی و نقوشی سنتی منظم با ظرافت‌ و دقت بالا به سر پنجه هنرمندان میناکار بر روی زیر ساخت پیاده سازی می شود، در شهر یزد انواع محصولات میناکاری روی مس و میناکاری روی سفال تهیه و تولید می شود.

 

 


در تولید محصولات میناکاری شده روی مس زحمت زیادی کشیده می شود و نیاز به دقت و رعایت ریزه‌کاری‌های فراوان می باشد که همین امر موجب ارزش هنری بالای این محصولات می شود. این هنر زیبا که به هنر میناکاری یا مینیاتور روی آتش معروف می باشد دارای پیشینه ای بیش از 5000 سال می باشد.

 

 

 

محصولات میناکاری به دلیل استفاده از رنگ فیروزه ای و لاجوردی بسیار آرامش بخش می باشند، برای خرید انلاین میناکاری در یزد به لینک زیر مراجعه نموده و انواع محصولات میناکاری شده روی مس با قیمت مناسب و کیفیت بالا را مشاهده کنید.



 

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

  Ø§Ø·Ù„اعات بیشتر و خرید


 

از مهمترین مزیت های ظروف میناکاری شده روی مس امکان استفاده تزئینی و کاربردی این محصولات می باشد به طوری که این   ظروف‌ها علاوه بر جنبه تزئینی قابل استفاده برای پذیرایی، تزئین سفره هفت سین، هدیه میناکاری و..... می باشد.

 



یکی از دلایل امکان استفاده شدن از این محصولات به صورت کاربردی، امکان شستشوی این محصولات می باشد که به دلیل  چندین مرحله رنگ‌آمیزی و در کوره قرار گرفتن این محصولات می باشد.

 


 

شما می توانید متنوع ترین محصولات میناکاری را در فروشگاه اینترنتی تک سبد، این مجموعه یکی از بزرگترین توزیع کنندگان میناکاری اصفهان در ایران و سیر کشور ها می باشد. این مجموعه فروشگاهی مفتخر به دریافت نماد الکترونیکی اعتماد دو ستاره بوده و با عملکرد عالی خود توانسته است درصد بالای رضایت مشتریان خود را در مدت زمان کوتاهی بدست بیاورد. ارائه ضمانت نامه ی 7 روزه عودت وجه بدون قید و شرط نشانه بالاترین کیفیت خدمات و محصولات ارائه شده در این فروشگاه می باشد. جهت بازدید از فروشگاه به سایت www.taksabad.com مراجعه نمایید.