میناکاری ارزان اصفهان از کجا بخریم؟

 با سفر به هر شهری می توان در کنار دیدن از آثار تاریخی و گردشگری آن شهر، سری نیز به بازار فروش سوغات و صنایع دستی آن شهر زد و با بازدید از صنایع دستی آن شهر تا حدی با تاریخ و فرهنگ مردمان آن خطه آشنا شد. شهر اصفهان که به عنوان یکی از مهمترین مراکز گردشگری ایران می باشد هم ردیف مکان های تاریخی و گردشگری خود که از پل های تاریخی گرفته تا بازار های سرپوشیده و میدان نقش جهان، دارای صنایع دستی با پیشینه غنی می باد که در این میان می توان به هنر میناکاری اشاره کرد. هنری ظریف و اصیل که برای آراستن سطح فلزات بکار برده می شود.




اگر به این شهر سفر کردید، حتما به دیدن کارگاه های تولید میناکاری در این شهر سری بزنید و مراحل تولید میناکاری اصفهان را از نزدیک ببینید، میناکاری اصفهان یکی از برترین هنر های دستی ایرانی ی باشد که دارای شهرت جهانی بوده. این هنر زیبا در اصفهان به خوبی حمایت می شود و در سال های اخر رشد چشم گیری داشته و احداث کارگاه های تولید میناکاری اصفهان نشان از محبوبیت این هنر زیبا دارد. با توجه به تعدد کارگاه های تولید و حذف واسطه ها در این شهر شما می توانید میناکاری ارزان اصفهان را تهیه کنید.




اگر در این شهر هستید و قصد تهیه یک سوغات یا رهاورد برای خانواده، دوستان و عزیزان خود دارید، هدیه میناکاری اصفهان یکی از بهترین گزینه ها می باشد. زیرا صنایع دستی گویی دارای روح زندگی هستن و با نقش و نگارهای خود نبض زندگی را زنده می کنن و هنر میناکاری اصفهان از این قاعده مستثنی نمی باشد.



شاید برای شما نیز جالب باشد که میناکاری اصفهان در سال های اخیر توانسته است کمک بسزایی در رفع معزل بیکاری در این شهر داشته باشد. به طوری که بسیاری از خانم های خانه دار نیز به این هنر زیبا روی آورده و در کنار خانه داری به هنر زیبای میناکاری پرداخته و به استقلال مالی رسیده اند.

 

 


برای مشاهده و خرید کلیک کنید

خرید