ساعت دیواری طرح میناکاری هدیه ای ماندگار

استفاده از صنایع دستی در طراحی دکوراسیون داخلی خانه ها می تواند نقش تعیین کننده ای در ایجاد فرهنگ خرید و استفاده از صنایع دستی داشته باشد.



برای نیل به هدف افزایش استفاده از صنایع دستی به منظور رشد و توسعه صنایع دستی، کابرد خلاقیت در تولید این محصولات می تواند نقش تعیین کننده ای داشته باشد.



به عنوان مثال استفاده از ساعت های طرح سنتی در دکوراسیون داخلی می تواند علاوه بر یک تغییر چشمگیر در فضای زندگی به نوعی در ایجاد فرهنگ خرید صنایع دستی بسیار موثر باشد.



در واقع هنرمندان عرصه صنایع دستی دچار بن بست فکری نشده اند و با تلفیق هنر و صنعت توانسته اند محصولات هنری کاربردی – تزئینی تولید نمایند که بتواند متناسب با سبک زندگی مدرن باشد.



از جمله این تلفیقات صنایع دستی و مدرنیته می توان به انواع مدل ساعت دیواری میناکاری اشاره کرد که با تلفیق هنر اصیل و چشم نواز میناکاری و صنعت مدرن توانسته است یک محصول تزئینی کاربردی بسیار شکیل تهیه نماید.



نقش استفاده از صنایع دستی در زندگی روزمره:

 با توجه به سبک مدرن زندگی که یک زندگی ماشینی و کاملا بی روح می باشد، استفاده از صنایع دستی می تواند نقش تعیین کننده ای در تغییر خلقیات و روحیات انسانی داشته باشد.



یکی از عواملی که می تواند این تغییر خلقیات را بوجود آورد، استفاده از ساعت های طرح سنتی در محل زندگی و کار خود می باشد، زیرا گذر زمان غیر قابل چشم پوشی و انکار می باشد.



با خرید ساعت دیواری میناکاری و جایگزین کردن آن به جای نمونه های قبلی در واقع زیبایی ظاهری هنر میناکاری بکار برده شده برای این اثر نفیس می تواند تاثیر خیره کننده ای در خلقیات داشته باشد.



در واقع هنر می تواند نوازشگر روح زیباجوی انسانی باشد و هنرمند میناکار با داشتن اندیشه و ذوق هنری این مهم را دریافته و توانسته است یک اثر هنری کاربردی طراحی و تولید نماید که بتواند نوازشگر روح هنرجوی انسانی باشد.



موارد کاربرد ساعت دیواری میناکاری با قاب خاتم:

این ساعت میناکاری می تواند ه عنوان یک گزینه مناسب برای تهیه هدیه میناکاری برای دوستان و عزیزان شما باشد، یک اثر هنری نفیس که به دست هنرمندان میناکار اصفهانی ساخته شده است.



اگر به دنبال تهیه ساعت دیواری ارزان قیمت برای هدیه تبلیغاتی مشاغل خود می باشید می توانید با خرید ساعت دیواری میناکاری به هدف خود رسیده و یک هدیه زیبا و تاثیر گذار برای ماندگاری برند و شرکت خود تهیه کنید.



انتخاب این ساعت زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند علاوه بر ارزش هنری این کار به نوعی راهی برای حمایت از صنایع دستی داخلی باشد، استفاده از آثار تولید شده به دست هنرمندان داخلی به جای استفاده از محصولات تبلیغاتی وارداتی بی کیفیت خارجی.


 

این ساعت دیواری زیبا با توجه به داشتن طرح سنتی و اصیل می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در قهوه خانه های سنتی و همچنین رستوران های سنتی باشد و تداعی کننده روح هنرهای دستی ایرانی باشد.



این ساعت دیواری طرح مینا که دارای قاب خاتم کاری نیز می باشد می تواند در خانه هر ایرانی زینت بخش دیوار خانه آنها باشد و روح هنر ایرانی را در هر لحظه به رخ بکشد و در هر تیک تاک این ساعت به نوعی اندیشه و ذوق هنری ایرانی را فریاد زند.



برای شماعده تنوع مدل ساعت میناکاری شده و خرید اینترنتی ساعت میناکاری اصفهان به وب سایت تک سبد مراجعه نموده. این فروشگاه اینترنتی مجموعه ای کم نطیر از متنوع ترین صنایع دستی را برای راحتی خریدبرای شما فراهم آورده است.



برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید.

قیمت : 68000 تومان 

اطلاعات بیشتر و خرید