خرید انواع درب مگنتی آسان مش در اصفهان

آسان مش یکی از برند های معتبر و موفق در زمنیه طراحی و تولید درب های مگنتی می باشد که با توجه به طراحی مدرن و کیفیت بالا، قابلیت رقابت با نمونه های خارجی این محصولات را داشته. درب های مگنتی این برند در دو نوع توری و پلاستیکی ارائه شده اند.

 



یکی از دلایل محبوبیت محصولات آسان مش، طراحی مدرن درب های مغناطیسی این کمپانی می باشد که به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به دست در حین تردد به داخل و خارج سریعا بسته می شود. به همین دلیل بسته به نوع درب اگر از نوع درب پلاستیک آهنربایی باشد از اتلاف انرژی و اگر توری باشد از هجوم حشرات جلوگیری می کند.

 



برای مشاهده و خرید کلیک کنید

اطلاعات بیشتر و خرید


به این درب ها، درب های مغناطیسی اتوماتیک نیز می گویند، هر چند در این درب ها تنها از مگنت های قوی استفاده شده است که کمک به بسته شدن سریع درب بعد از عبور از آن می کند. جنس مواد اولیه مورد استفاده در درب های مغناطیسی آسان مش از بهترین مواد واولیه می باشد که در مقابل سرما، گرما، نور افتاب و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

 



در فصول تابستان استفاده از پرده توری آهنربایی می تواند کمک بسزایی به مادرانی داشته باشد که با توجه به داشتن فرزند کوچک نگران گزیده شدن آنها توسط حشرات می باشند و به این ترتیب کودکان خود را با خیال راحت می خوابانند.

 



درب توری مغناطیسی آسان مش به گونه ای طراحی شده است که در صورت نصب مشکلب برای تردد نخواهید داشت، اگر شما حیوان خانگی دارید براحتی می تواند از آن عبور کرده و نیاز به چک کردن درب برای بسته شدن نیست چون به طور خودکار بسته می شود.

 

 


شما می توانید با یک باز خریدن این درب های مغناطیسی بارها و بارها از آنها استفاده کنید، به عنوان مثال در فصل سرد سال از درب مغناطیسی پلاستیکی و در فصل گرم از درب آهنربایی توری استفاده کرده و براحتی آنها را با یکدیگر تعویض کنید.

 



برند آسان مش، درب مغناطیسی پلاستیکی  با عرض 270 سانتی متر طراحی و تولید کرده است که مناسب برای استفاده در فروشگاه ها یا مکان هایی با ورودی های بزرگ می باشد.