آشنایی با حباب سازی برقی دابل ویلز

آشنایی با حباب سازی برقی دابل ویلز

این دستگاه دارای یک پره ی چرخنده است که 18 دایره مخصوص ساخت حباب دارد. و یک فن که در پشت این دایره هاست و باعث می شود حباب تولید شده در هوا و محیط پخش شود. بنابراین هیچ نیازی به دخالت انسان ندارد.


حباب ساز برقی


البته پیش از این ، افرادی بودند که ساخت حباب ساز برقی را در منزل انجام می داده و همچنین به دیگران نیز آموزش می داده اند. ولی این محصول با قیمت کم و کیفیت بالا کار را راحت کرده است.

 



حباب ساز برقی


این دستگاه ولتاژ 220 و 12 ولت را ساپورت می کند در نتیجه می توانید این حباب ساز را هم به برق شهری و هم به شارژر فندکی خودرو وصل کنید و تعداد زیادی حباب درست کنید.


حباب ساز برقی


جنس این دستگاه از پلاستیک PVC بوده و در ابعاد 19.6×21×13.5 سانتیمتر در بازار وجود دارد. داخل جعبه نیز یک مبدل 220 ولت و  یک بسته محلول مخصوص حباب درست کردن وجود دارد. کافی است مقداری آب به محلول اضافه کرده و آن را در قسمت مخصوص دستگاه بریزید و سپس دستگاه را به برق شهری یا خودرو متصل نموده و لذت ببرید.


حباب ساز برقی


حباب ساز برقی یک کانکتور در پشت خود دارد که سیم برق به آن وصل می شود. سیم خود دستگاه نیز بلند است بنا براین برای اتصال سیم به پریز برق یا شارژر فندکی خودرو مشکلی نخواهید داشت.


حباب ساز برقی





برای خرید دستگاه حباب ساز برقی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت : 49000 تومان

خرید محصول