استفاده از ظروف میناکاری در منزل

اصفهان مهد هنر میناکاری میباشد و کانون تولید انواع محصولات مینل نیز همین شهر است.مردم این شهر از دیرباز علاقه و توجه ویژه ای به این هنر زیبا داشته اند و شاید یکی از عوامل پیشرفت میناکاری در اصفهان نیز همین مسئله باشد.


هفت سین میناکاری


در اصفهان استفاده از ظروف مینا در منزل بیشینه ای قدیمی دارد، چرا که در گذشته هم رسم بر این بوده که در جهیزیه عروس،ظروف میناکاری باشد و این یکی از زیباترین و پسندیده ترین رسومی است که تا به حال پابرجای مانده است.


ظروف هفت سین


اطلاعات بیشتر و خرید

ظروف میناکاری د منزل و در دکوراسیون داخلی اغلب حکم وسایل تزیینی را دارد، با این حال میتوان هم از آنها استفاده کاربردی داشت، همانند گزخوری ها، گلدان ها، قندان ها و... که میتوان در پذیرایی ها و مهمانی ها استفاده نمود.


بشقاب سه تایی مینا


اطلاعات بیشتر و خرید

اگر به هر دلیلی حین استفاده از انواع ظروف میناکاری اصفهان،کثیف شدند، اصلا نباید نگران شستشوی آن بود، از آنجا که مینا با لعاب شفاف پوشانده شده است، شستن با آب به آن آسیب نمیرساند ولی در استفاده از مواد شوینده برای آنها بایستی احتیاط کرد.


ظروف هفت سین مینا


بشقاب های مینا سری سه تکه با طرح های متفاوت و با قیمت یکسان 59000 تومان گزینه مناسبی برای دکوراسیون منزل باشد، چرا که در پشت این بشقاب ها حلقه ی اتصالی جهت نصب بر روی دیوار وجود دارد و کار شما را راحت تر میکند.


سری سه تایی بشقاب مینا


اطلاعات بیشتر و خرید

ظروف سفره هفت سین میناکاری یکی از پرطرفدار ترین نمونه های میناکاری میباشد و خانم های خوش سلیقه این ظروف را با قیمت 228000 تومان برای هفت سین که یک نماد کاملا ایرانی میباشد، خریداری میکنند.