امنیت بیشتر با دوربین ماشین بلک باکس

گاهی اتفاقات نابهنجار و ناگهانی اتفاق خواهد افتاد که می توان با وسیله هایی از این امر جلوگیری کرد و یا با استفاده از گجت های امروزی برای رفع مشکل پیش آمده اقدام کرد.

 

 دوربین خودرو


یکی از این گجت ها که به تازگی وارد بازار شده است و استقبال خوبی نیز داشته دوربین های مدار بسته است. این دوربین ها باعث خواهد شد در هنگام بروز مشکل تمامی اتفاقات را ضبط کنید و برای رفع مشکلات پیش آمده پس از آن اقدام کنید. 

 

 خرید دوربین

 

برای این امر شما می توانید یکی از این دوربین ها را خریداری کنید و امینت را به خود و وسیله ی خود تضمین دهید.

 

 دوربین خودرو و ماشین

 

از بهترین دوربین های مدار بسته می توان به دوربین ماشین بلک باکس اشاره کرد.

 

 دوربین مداربسته

 

این دوربین کوچک و خارق العاده می تواند در زاوی 140 درجه ای تمامی اتفاقات رخ داده را ضبط و ثبت کند و آن را در حافظه ی خود ذخیره نماید. در زمانی که ممکن است خودرو شما در جایی نا امن پارک باشد این دوربین را روشن کنید تا به صورت آنلاین برای شما فیلم بگیرد و امینت خودرو را دو چندان کند.

 

 دوربین مدار بسته ماشین

 

این دوربین فوق العاده مجهز به سیستم ضربه گیر است. این سیستم ضربه گیر باعث خواهد شد زمانی که ضربه ی سنگینی به خودرو شما وارد شود دوربین را به صورت اتوماتیک روشن خواهد کرد و از اتفاقات پیش آمده فیلم برداری کند.

 

 دوربین مداربسته خودرو

 

این سیستم که در دوربین مدار بسته ماشین بلک باکس نصب شده است می تواند در هنگامی که خودرو شما تکان سنگینی خورد فعال شده و از رخداد های پیش آمده به صورت فول اچ دی فیلم برداری کند.

 

 دوربین جدید مدار بسته

 

این سیستم به شما در زمانی که خودرو خود را رها کرده اید کمک می کند تا شما از رخداد های پیش آمده فیلم مستند داشته باشید و بتوانید در صورت نیاز با استفاده از این دوربین مدرک قابل توجهی داشته باشید.

 

 بهترین دوربین امنیتی

 

یکی از فروشگاه های معتبری که این دوربین فوق العاده را بفروش می رساند فروشگاه اینترنتی تکسبد می باشد.

با کلیک بر روی لینک زیر به فروشگاه اینترنتی تکسبد مراجعه نمایید و محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 79000 تومان

خرید محصول