بهترین برند شیلنگ آب کدام است؟؟

اگر بدنبال یک شیلنگ با بهترین برند و بالاترین کیفیت و کارایی هستید٬ پیشنهاد ما به شما شیلنگ جادویی xhose است٬ برند xhose از بهترین برندهاست و این شیلنگ یک محصول خارق العاده و استثنایی است و شبیه به هیچ برند دیگری نیست.


شیلنگ جادویی xhose


این شیلنگ قابلیت افزایش طول بسته به فشار آب تا سه برابر حالت اولیه را دارد٬ برای اینکه طول شیلنگ افزایش پیدا کند٬ آن را به شیر آب متصل کنید و آب را باز کنید٬_ به محض جریان پیدا کردن آب در شیلنگ طول آن افزایش پیدا میکند٬ میزان افزایش آن بستگی به میزان فشار آب دارد٬ هرچه فشار آب بیشتر باشد این افزایش طول نیز بیشتر است٬ حداکثر آن سه برابر حالت اولیه است.طول اولیه شیلنگ ۵ متر است٬ که تا ۱۵ متر امکان افزایش دارد.


شیلنگ مجیک هوس


شیلنگ جادویی xhose ساخت کشور چین است و ساخته شده با تکنولوژی نانو٬ پلاستیک و مواد خاص است. این محصول دارای یک شیلنگ داخلی و یک شیلنگ خارجی با روکش بادوام از جنس مش بافته شده قوی است و هیچ شیلنگ دیگری را با این جنس پیدا نمیکنید و تنها شیلنگهایی با برند xhose چنین جنس باکیفیتی را دارا میباشند.


شیلنگ جادویی اصل


یکی از ویژگیهای منحصر به فرد این شیلنک٬ این است که اصلا پیچ و تاب نمیخورد و برای استفاده از آن لازم نیست زمان زیادی را صرف باز کردن گره های آن بکنیم. این شیلنگ یک آبپاش هم کاره همراه خود دارد٬ که آب را به ۸ نوع مختلف میپاشد. شیلنگ xhose با قطع جریان آب به صورت معجزه آسایی به حالت اولیه باز میگردد‌.


خرید شیلنگ آب جادویی


اگر بدنبال بهترین برند هستید٬ شیلنگ جادویی xhose را از فروشگاه اینترنتی تک سبد خریداری کنید٬ قیمت شیلنگ جادویی تنها ۲۱۰۰۰ تومان است.

قیمت:21000 تومان

خرید