بهترین خردکن دستی سبزی و پیاز چیست؟

داشتن یک وسیله برای زمانی که میخواهیم سبزیجات،هویج،میوه ها،پیاز و دیگر مواد غذایی مختلف را به راحتی خرد نماییم به ما در پخت و پز مطلوب تر کمک نموده و در وقتمان صرفه جویی می نماید.یکی از بهترین خردکنهای همه کاره، خرد کن دستی نوین می باشد.


خردکن-همه-کاره



خردکن همه کاره دستی نوین دارای امکانات متعددی می باشد که در مقایسه با محصولات مشابه کم نظیر است. در ادامه به معرفی هر یک از این ویژگی های فوق العاده ی این خرد کن دستی خواهیم پرداخت.خرد کن نوین قادر است میوه و سبزیجات را آبگیری نموده و خرد نماید، به عنوان همزن و مخلوط کن نیز کارایی داشته باشد و به راحتی سفیده تخم مرغ را از زرده جدا نماید.




خردکن-دستی-سبزی



این محصول چندکاره شما را از خرید وسایل تک کاره همچون همزن،مخلوط کن و آبمیوه گیری بی نیاز می نماید. سبزی خرد کن نوین نیازی به برق و باتری ندارد و توسط یک دستگیره اهرمی کار می نماید. کافیست با چرخاندن دستگیره ی آن مواد غذایی مورد نظرتان را طی چند ثانیه به راحتی خرد نمایید.تیغه های این خردکن دستی آشپزخانه از جنس استیل ضدزنگ بوده و بسیار تیز و برنده می باشد.


انواع-خردکن-دستی



بر روی درب این محصول یک قسمت برای جداسازی سفیده و زرده تخم مرغ وجود دارد که سفیده را به داخل محفظه میریزد و زرده را در قسمت بالا نگه میدارد.یک سبد پلاستیکی جهت خشک نمودن سبزیجات همراه با محصول عرضه شده است.


خردکن-دستی-اصل



برای استفاده از این سبد میتوانید سبزیجات شسته شده را درون محفظه قرار دهید و درب محصول را ببندید.همانطور که پیشتر اشاره شد از این محصول میتوان به عنوان مخلوط کن و همزن نیز استفاده نمود.کافیست آنها را با تیغه های دستگاه جایگزین و از این ویژگی ممتاز برای پخت غذاها و شیرینی های دلخواه استفاده نمایید.


خردکن-دستی-نوین