بهترین خردکن چهار تیغه چیست؟

خردکنهای دستی جایگاه ثابتی در آشپزخانه ها دارند و از محبوبیت و استقبال زیادی برخوردار هستند. خردکن همه کاره دستی چهار تیغه یکی از کالاهای محبوب و مورد استفاده ی کدبانوها می باشد. کیفیت بدنه و تیغه های این محصول آن را به یکی از بهترین خردکنهای دستی موجود در بازار تبدیل نموده است.


خردکن-دستی-اصل


این خردکن چهارتیغه میتواند انواع سبزیجات،میوه ها،صیفی جات و ... را به راحتی خرد نماید.این تیغه ها از جنس استیل ضدزنگ می باشند و از استحکام فوق العاده ای برخوردارند.




سبزی-خردکن-کوچک


این خردکن دستی آشپزخانه طراحی جمع و جوری دارد و نیازی به فضای بزرگ اختصاصی ندارد. طراحی ارگونومیکی بدنه ی این خردکن به شما امکان استفاده از این دستگاه را برای ساعات طولانی میدهد تااز نحوه ی عملکرد آن نیز لذت ببرید.



خردکن-همه-کاره


دستگیره ی اهرمی این سبزی خردکن دستی را میتوانید در جهت عقربه ساعت و یا در جهت مخالف حرکت دهید و مواد غذایی دلخواهتان را در مدت زمان کم آماده سازید. سه عدد تیغه ی رشته کن و ورقه کن نیز همراه محصول عرضه است.


خردکن-دستی-اصل



با استفاده از تیغه های رشته کن و ورقه کن میتوانید سیب زمینی را به صورت فرم دار در بیاورید یا پنیر پیتزا و هویج را رشته ای نمایید و میوه آرایی و سفره آرایی را به بهترین شکل انجام دهید.این محصول بدون نیاز به برق یا باطری کار میکند و طرز استفاده از آن کاملا امن و بی خطر می باشد. در کف این خردکن دستی چهار پایه مکشی و چسبان وجود دارد تا در حین کار، دستگاه لغزش یا حرکت نداشته باشد و به صورت ثابت فیکس شود.


خردکن-دستی-سبزی