تجربه خرید دستگاه بخور صورت ارزان را با تک سبد

با استفاده از دستگاه بخور گرم صورت، می توانید به تدریج شاهد شادابی و طراوت پوست خود خواهید بود. زیرا بخار آب می تواند باعث افزایش جریان خون در مویرگ های پوستی شما شود.




استفاده از دستگاه بخور صورت سرد و گرم می تواند موجب افزایش رطوبت نسبی هوا شود و افزایش رطوبت هوا می تواند باعث شادابی پوست شما شود.




دستگاه بخور گرم، بخار آب را به سمت پوست صورت، دهان و بینی شما هدایت می کند و باعث باز شدن منافذ پوستی وپاک کردن عمقی پوست می شود.




در صورت سرما خوردگی و احتقاق بینی استفاده از دستگاه بخور گرم با تامین رطوبت دستگاه تنفسی و بینی می تواند عوارض ناشی از گرفتگی بینی و آبریزش را کاهش دهد.




استفاده از دستگاه بخار گرم هایتک می تواند با بخور گرم صورت، آلودگی، چربی ها و سلول های مرده را از سطح پوست شما تمیز کرده و مانع چین و چروک صورت شما شود.

 



یک نکته مهم در هنگام استفاده از بخور صورت این می باشد که حتما پوست صورت خود را بشوئید و از هر گونه مواد آرایشی و آلودگی پاک نمائید.




استفاده از دستگاه بخور گرم در فصول سرد سال می تواند تاثیر بسزایی در کاهش علائم بیماری هایی چون سینوزیت، آسم، برونشیت، سرفه های تشنجی، سیاه سرفه، عفونتهای ریوی می شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت انواع دستگاه بخور صورت به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  39000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید