خرید بند رخت آپارتمانی ارزان قیمت در اصفهان

زندگی در آپارتمان دارای مشکلات و سختی های سبک زندگی مختص به خود می باشد از جمله کمبود فضای لازم برای خشک کردن لباس های شته شده می باشد.



ساکنین آپارتمان ها مایل به استفاده از بند رخت های سنتی در محیط آپارتمان نمی باشند زیرا موجب نازیبایی ظاهر ساختمان می شود. بنابراین به دنبال راه حلی برای حل این مشکل باید بود.




بند رخت آپارتمانی، راه حل مناسبی برای حل این مشکل می باشد، محصولی که مطابق با زندگی مدرن ساخته شده است. یک بند رخت که خشک کردن لباس ها را در محیط آپارتمان ممکن می سازد.




خرید یک بند رخت آپارتمانی ارزان، به شما این امکان را می دهد که به راحتی لباس های شسته شده را در معرض نور و هوا خشک کرده و مشکل کمبود جا را به راحتی حل می کند.




این محصول از جنس آلومنیوم می باشد که مقاوم در مقابل رطوبت می باشد و در اثر تماس با لباس های خیس دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.




 وزن این محصول  حدود  5.300 کیلو گرم می باشد و با توجه به ابعاد کوچک آن هنگام جمع شدن استفادع از این محصول را آسان کرده و آن را به یک محصول محبوب برای سبک زندگی آپراتمان نشینی تبدیل می کند.




برای اطلاع از  قیمت بند رخت آپارتمانی، شما می توانید به وب سایت های معتبر نماینده فروش این محصول مراجعه نموده و بدون صرف وقت در فروشگاه ها، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمائید.



بند رخت آپارتمانی، یک محصول با طراحی هوشمندانه و مطابق با سبک زندگی مدرن می باشد. محصولی که توانسته است مشکل کمبود فضا را حل کرده و کاربردی آسان دارد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  99000 تومان

خرید