خرید دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان ومطمئن

 با رشد جمعیت و افزایش روزافزون آلودگی های مختلف صنعتی و انسانی در آب و خاک، کیفیت و بهداشت آب ، حتی درشهرهایی که در گذشته دارای آب سالم و گوارا بوده اند،کاهش یافته است .

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


 نفوذ و ازدیاد آلودگی ها درآب و خصوصا نیترات موجود در فاضلاب انسانی به لایه های آب های زیرزمینی و منابع آبی بسیار خطرناک بوده و می تواند سبب افزایش احتمال ابتلا به بیماریهای مختلف گردد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


اگر به سلامتی خود و خانواده خود می اندیشید دستگاه تصفیه آب خانگی کوچک را تهیه فرمایید . اين محصول  توانايي حذف مواد مضر را بدون تاثير در مواد معدني دارد. اين دستگاه در كمتر از چند دقيقه نصب و آماده استفاده مي گردد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


این محصول قابل نصب بر روی همه مدل شیر آب حتی دوش حمام ، دارای فیلتر قابل تعویض ، ظرفیت تصفیه تا 10 هزار لیتر آب ، نصب آسان و سریع و دارای راهنمای نصب تصویری می باشد.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی



ابعاد دستگاه تصفیه آب خانگی SWS در حدود 6*10*12 سانتی متر می باشد و وزنی معادل 260 گرم دارد.دارای جنس مقاوم و با دو خروجی آب طراحی شده است.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


دقت فیلتراسیون دستگاه تصفیه آب خانگی ارزان  99.9 درصد است و زنگ زدگی لوله، کلر آب، موجودات ذره بینی، یون های سنگین آهن در آب را به طور کامل تصفیه میکند.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


جهت خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی sws با ما تماس بگیرید.

 

دستگاه تصفیه آب خانگی


اطلاعات بیشتر و سفارش محصول با کلیک برروی لینک زیر امکان پذیر میباشد.

خرید