خرید ظرف غذای برقی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که بخاطر مسائل شغلی یا وضعیت تحصیلی ساعت های زیادی را در بیرون از خانه سپری می کنید؟ و نگران نوع تغذیه خود یا حتی عزیزانتان در بیرون از خانه هستید ؟

 



همانطور که می دانیم مصرف غذاهای آماده و فست فود ها منجر به بیماری ها و صدمات جبران ناپذیری به سلامت جسم انسان می شود ولی این روزها مشغله کاری ئ تحصیلی مسئله ای غیر قابل انکار می باشد.



 

پیشنهاد ما برای شما و کسانی که دوستشان دارید استفاده از ظرف غذای برقی چندکاره استیل می باشد. ظرف غذای برقی چند کاره استیل ، محصولی با طراحی نوین ، زیبا و بسیار کاربردی است ..

 



شما با خرید ظرف غذای برقی لانچ باکس به راحتی و بدون نگرانی می توانید غذای تهیه شده در منزل را به خود به محل کار یا تحصیل خود برده و از خوردن یک غذای سالم لذت ببرید.

 



استفاده از ظرف غذا از قدیم مرسوم بوده انواع ظرف غذای استیل و پلاستیکی اما لانچ باکس یک ظرف غذا با طراحی ویژه که به عنوان یک گرمکن برقی به راحتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 



ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس، ابزاری کاملاً کارآمد می باشد که با استفاده از آن به راحتی می توانید، غذای خود را در کمترین زمان ممکن گرم کنید و از خوردن آن لذت ببرید.




از این محصول علاوه بر گرمکن غذا می توانید به عنوان تخم مرغ پز و همچنین یک بخار پز کوچک  مورد استفاده قرار دهید.

 



جنس بدنه بیرونی از پلاستیک درجه یک بوده و محفظه غذا از استیل با کیفیت است. این محصول دارای گنجایش یک و نیم لیتر می باشد که مناسب برای غذای یک نفر می باشد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 69000تومان