خرید ظروف میناکاری عمده اصفهان

هنر میناکاری از آن دسته هنر های دستی می باشد که در سال های اخیر با توجه به حمایت مسئولان عرصه صنایع دستی توانسته است رشد چشم گیری داشته باشد هر چند می توان گفت هرگز این هنر به حالت رکود نرسیده ولی پویایی چشم گیری داشته اشت.




با توجه به تنوع ظروف میناکاری و همچنین تنوع طرح و رنگ می توان گفت که هیچ دو ظرف میناکاری کاملا یکسان نیستند و در شبیه ترین حالات نیز دارای اختلاف هایی جزئی می باشند زیرا کار دست می باشد.




با توجه به تعدد احداث کارگاه های تولید میناکاری این هنر زیبا و چشم نواز تاثیر بسزایی در افزایش میزان نرخ درآمد خانوار و کاهش نرخ بیکاری داشته است.




با توجه به گرایش زیاد به این هنر زیبا و چشم نواز و بالا رفتن حجم تولید ظروف میناکاری شده در اصفهان این شهر به عنوان مر کز خرید میناکاری عمده کشور شناخته شده است.




هر چند هنر میناکاری مختص به شهر اصفهان نمی بشد و در سایر شهر های کشور نیز توانسته است رسالت خود در زمینه کاهش نرخ بیکاری را داشته باشد و در حال حاضر تعداد زیادی از بانوان به این شغل مشغول هستند.




با بالا رفتن حجم تولید می توان گفت که قیمت ظروف میناکاری نسبت به گذشته کاهش چشم گیری داشته و البته باید خاطر نشان کرد که میزان کیفیت محصولات تولید به هیچ عنوان کم نشده است.




اگر به دنبال خرید هدیه تبلیغاتی میناکاری می باشید ما به شما تندیس میناکاری را پیشنهاد می کنیم که دارای تنوع طرح، اندازه و قیمت می باشد و امکان ذرج پلاک تبلغاتی بر روی آن وجود دارد.


 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

اطلاعات بیشتر و خرید