خرید هدیه جعبه خاتم کاری اصل | ارزان

یکی از راه های حمایت از صنایع دستی، استفاده در زندگی روزمره می باشد به عبارتی حمایت از صنایع دستی راهی برای حفظ و ماندگاری هویت فرهنگ و هنر کشورمان می باشد.




تعدد صنایع دستی کشورمان نشان از هنر دوستی ایرانیان دارد، از جمله صنایع خاتم کاری، میناکاری، فیروزه کوبی و ..... که نشان از درک بالای هنر توسط هنرمندان ایرانی می باشد.




از مهمترین ویژگی های هنرهای دستی می توان به طبیعت دوستی آنها اشاره کرد در واقع این صنعت مشهور به اقتصاد سبز می باشد، محصولاتی که به سر پنجه هنرمندان ایرانی ساخته می شود.




هنر خاتم کاری از جمله هنرهای دستی می باشد که به دقت و ظرافت مشهور می باشد. هنر چینش اشیاء به صورت اشکال منظم هندسی. هنری بس ظریف و ارزشمند که دارای تاریخ و پیشینه کهن می باشد.




محصولات متنوعی با هنر خاتم کاری زینت می شود. گاهی این هنر با سایر هنرها تلفیق می شود و آثار غنی و فاخری را تولید می کند از جمله ترکیب خاتم و میناکاری.




جعبه خاتم كاري، یکی از محصولات خاتم می باشد که علاوه بر جنیه تزئینی دارای وجهه کاربردی نیز می باشد. می توان از این جعبه برای نگهداری انواع زیور آلات یا اشیاء زینتی استفاده نمود.




این روزها استفاده از آثار هنری به عنوان هدیه بسیار مرسوم می باشد، خرید جعبه خاتم کاری ارزان به عنوان یک هدیه زیبا و ارزنده می تواند روح مشتاقان هنر را اغنا کند و هدیه ای ماندگار محسوب می شود.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت :  21900 تومان

 Ø®Ø±ÛŒØ¯