خرید هدیه ساعت میناکاری با قاب خاتم ارزان

یکی از ملزومات مورد نیاز هر خانه ای ساعت می باشد که بتوان گذشت زمان را تشخیص داد، حال اگر این ساعت تنها ظاهری یکنواخت و مکانیکی نداشته باشد می تواند علاوه بر زیبایی محل استفاده گذر زمان را خوشآیند تر کرد.




ساعت دیواری میناکاری تهران، یکی از انواع ساعت دیواری صنایع دستی می باشد که به دلیل زیبایی و کارایی خود مورد علاقه هنر دوستان داخلی و خارجی قرار گرفته است.




این ساعت زیبا که متشکل از یک صفحه میناکاری شده به دست هنرمندان میناکار اصفهانی می باشد می تواند دارای ابعاد مختلفی داشته باشد.




این ساعت زیبا دارای یک قاب زیبا و شکیل می باشدکه به دست هنرمندان خاتم کار اصفهانی به زیبایی آراسته شده است، در قسمت هایی از این قاب، طرح به صورت نقش برجسته می باشد.




با توجه به میزان وقت صرف شده برای تولید این محصول زیبا، قیمت ساعت دیواری میناکاری بسیار مناسب می باشد و میتواند به عنوان یک هدیه زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.




ساعت دیواری میناکاری می تواند مورد استفاده در خانه، محل کار و بخصوص برای رستوران های سنتی، چایخانه های سنتی قرار گیرد.




این محصول زیبا و شکیل قابلیت استفاده به عنوان هدیه تبلیغاتی را نیز دارد و شما می توانید با تهیه آن یک هدیه زیبا و چشم نواز تهیه کنید که بتواند نام و هویت سازمانی شما را ماندگار کند.



برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید ساعت دیواری میناکاری اصفهان به لینک زیر مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 68000 تومان

خرید