داشتن پوستی شاداب با بخور گرم دستی صورت

شاید شما هم تجربه یک سر درد در اثر سرما خوردگی و گرفتگی بینی را داشته باشید که بیشتر در فصول سرد اتفاق می افتد، بهترین گزینه برای رهایی از این حالت استفاده از یک بخور گرم می باشد.




در شهر های سرد که دارای هوای خشک می باشند به منظور تامین رطوبت هوا و همچنین ضد عفونی هوا استفاده از دستگاه بخور گرم یک گزینه مناسب می باشد.




با استفاده از یک دستگاه بخور صورت دستی می توانید با بخور کامل صورت و تامین رطوبت پوست صورت خود، پوستی شاداب و سرزنده خواهید داشت.



اگر دچار سرماخوردگی شدید و سرفه های مزمن شما را خسته کرده است می توانید با بخور گرم به همراه عصاره های گیاهی، باعث بهبود سرفه شما شده و همچنین در بهبود عفونت های دستگاه های تنفسی نیز بسیار کارآمد می باشد.




مهمترین برتری بخور گرم نسبت به سرد امکان استفاده از مواد ضد عفونی و عصاره های گیاهی در این دستگاه ها می باشد. استفاده از عصاره های گیاهی موجب خوشبویی هوای محیط می شود.




شما با خرید دستگاه بخور صورت هایتک می توانید به شما در درمان جوش های سر سیاه، آکنه و باز شدن منافذ پوستی کمک کند و شما دارای پوستی شفاف و شاداب خواهید شد.




استفاده از دستگاه بخور گرم در آرایشگاه های بسیار مرسوم می باشد یخصوص قبل از استفاده از ماسک های صورت که حتما باید قبل از بخور صورت باید هر گونه آرایش و آلودگی را از روی پوست صورت پاک کرد.



برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 39000 تومان

اطلاعات بیشتر و خرید