دلیل انتخاب ساعت هوشمند طرح اپل چیست ؟

5ساعت مچی هوشمند جز گجت های پوشیدنی می باشد که این روزها توانسته است جایگاه خوبی را در بین گجت های هوشمند برای خود فراهم کند.

 


 

اما با توجه به قیمت بالای ساعت های هوشمند، امکان استفاده از آن برای همگان فراهم نیست اما طراحان گجت های هوشمند با طراحی و تولید ساعت مچی هوشمند طره توانسته اند این مشکل را حل نمایند.

 


 

ساعت مچی هوشمند طرح اپل دارای طراحی ظاهری زیبا و همانند اپل واچ می باشد. این ساعت مچی هوشمند توانایی قابلیت کانکت شدن به آندروید را دارا می باشد.

 


 

پس از اتصال بلوتوثی و نصب نرم افزار لازم شما قادر هستید نوتیفیکیشن های پیام های شبکه های اجتماعی را بر روی این محصول  مشاهده نموده و به تماس های خود با استفاده از ساعت مچی هوشمند پاسخ دهید.

 

 

 

این محصول مجهز به سیستم آنتی لاست (جلوگیری از گم شدن) می باشد، که در صورت قطع شدن ارتباط بلوتوثی اسمارت واچ و موبابل قطع گردد زنگ هشدار فعال می شود.

 


 

بنابراین با توجه به سیستم آنتی لاست این محصول، خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند طرح اپل به کسانی که گاها گوشی تلفن همراه خود را جا می گذارن پیشنهاد می شود.

 


 

این محصول به مانند بند سلامتی دارای کورنومتر و همچنین تایمر زمان و مدیریت خواب می باشد که در واقع می تواند به شما در مدیریت برنامه سلامتی کمک می کند.

 

 


 

ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1 دارای حالت اسکرین سیوری بصورت ساعت عقربه ای در 3 نوع مختلف قابل انتخاب می باشد.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 109000 تومان