ساعت هوشمند طرح اپل ارزان

چک کردن گوشی تلفن همراه  در فواصل مختلف برای اینکه ببینید پیامی که منتظرش بودید آمده یا خیر، چک‌کردن و پاسخ‌دادن به پیام‌ها از روی گوشی و همچنین بررسی پیام‌رسان‌ها از دیگر مواردی هستند که گاهی در شلوغی کار یا میسر نیست.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


اکنون به وسیله اپل واچ دیگر شما پیامی را از دست نخواهید داد و اینبار با سرعت بیشتری پیام خود را به گیرنده ارسال خواهید نمود.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


ساعت مچی هوشمند طرح اپل واچ با پشتیبانی از زبان فارسی برای تمام کسانی که با زبان انگلیسی آشنا نیستند نیز مناسب می باشد.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


 

میکروفون و اسپیکر داخلی این محصول آنرا به یک مینی ایپد کوچک همراه تبدیل کرده که علاوه بر تبدیل شدن ان به یک پلیر امکان پاسخ‌دادن به تماس‌ها و همچنین برقراری تماس‌ را ایجاد کرده است.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


با توجه به اینکه می‌توانید بدون درآوردن آیفون و از روی مچ با فرد موردنظر گفت‌وگو کنید، این قابلیت در بسیاری از مواقع، بسیار کاربردی خواهد بود.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


شما با اضافه کردن کارت حافظه دلخواه به ساعت مچی هوشمند طرح اپل واچ از دیگر امکانات این محصول میتوانید بهره ببرید. مثلا تصاویری که با دوربین فیلمبرداری و عکاسی از بغل ساعت مچی (بدون جلب توجه)  با کیفیت  0.3  مگاپیکسلی ساعت هوشمند طرح اپل ارزان و 1مگا پیکسلی در ساعت مچی هوشمند طرح اپل واچ مدل A1 ثبت کرده اید ذخیره نمایید.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


این محصول سازگار با سیستم عامل های اندروید و اپل می باشد .و از دیگر امکانات آن می توان به قابلیت ساپورت رم تا 32 گیگ ، تاچ فوق حرارتی ، بلوتوث نسخه 3.0 ، دوربین بلوتوث ، صفحه نمایش LEDتاچ حرارتی بسیار نرم بدون وقفه، قابلیت اتصال به تمامی گوشی های اندرویدی، انتقال پیام ، تماس ، دفترچه تلفن از گوشی به ساعت ، پخش انواع فرمت های صوتی mp3 ، تلفن همراه ساعتی سبک و چند منظوره ، صفحه نمایش لمسی و تاچ اسکرین 1.54 اینچی ، دارای جی سنسور یا G-Sensor اشاره کرد.

 

خرید ساعت هوشمند اپل واچ


شما میتوانید جهت خرید ساعت مچی هوشمند طرح اپل مدل A1 همچنین ساعت هوشمند هندزفری دار طرح اپلA11 به لینک زیر مراجعه فرمایید.


قیمت محصول : 269.000 تومان

 Ø®Ø±ÛŒØ¯ محصول