شیلنگ جادویی ایکس هوز٬ واقعی است.

بسیاری از افراد با شنیدن نام این شیلنگ فکر میکنند٬ این شیلنگ واقعی نیست و وجود خارجی ندارد٬ ولی آنها اشتباه فکر میکنند٬ شیلنگ جادویی ایکس هوز٬ واقعی است و وجود خارجی دارد٬ یکی از فروشگاههایی که آنرا عرضه میکند٬ فروشگاه اینترنتی تک سبد است که٬ این شیلنگ را به قیمت ۲۱۰۰۰ تومان در اختیار شما عزیزان قرار داده تا با استفاده از آن شستشویی راحت را تجربه کنید.


شیلنگ جادویی xhose


این شیلنگ ساخت کشور چین است٬ ساخته شده با تکنولوژی نانو٬ پلاستیک و مواد خاص است٬ شیلنگ جادویی از یک لایه قابل انعطاف ضخیم درونی و یک لایه تاشو بیرونی ساخته شده٬ این شیلنگ محصولی باور نکردنی و خارق العاده است٬ که به صورت معجزه آسایی با متصل شدن به شیر آب افزایش طول پیدا میکند٬ تنها کافیست آن را به شیر آب متصل کنید٬ با جاری شدن آب در شیلنگ٬ طول آن از ۵ به ۱۵ میرسد و شما را شگفت زده میکند.


شیلنگ جادویی اصل


جمع آوری شیلنگ به صورت خودکاراست٬ کافیست پس از اتمام کار شیر آب را ببندید٬ پس از تخلیه آب درون شیلنگ٬ شیلنگ به طول ۵ متر باز میگردد.یکی از قابلیت های ویژه ی این شیلنگ٬ همراه داشتن آبپاش همه کاره است٬ این آبپاش ۸ مدل خروجی پرتاب آب دارد٬ که هر کدام مخصوص کار خاصی است. این شیلنگ کم جا و سبک برای کارهایی چون باغبانی٬ شستشوی ماشین٬ حیاط منزل٬ دیوار٬ شیشه و... توصیه میشود.


خرید شیلنگ آب جادویی


شیلنگ جادویی ضدضربه است و به هیچ وجه گره و پیچ نمیخورد و در برابر نورخورشید و رطوبت مقاوم است و پوسیده نمیشود٬ پس اکر شیلنگ جادویی اصل را بخرید٬ یک عمر از خرید شیلنگ بی نیاز میشوید. این محصول با کمترین وزن یعنی ۴۵۰ گرم بیشترین طول را دارد٬ برخلاف شیلنگهای معمولی فضای بسیار کمی را اشغال میکند٬ و حتی در محیط های کوچک آپارتمانی هم به سادگی قابل نگه داری است.


قیمت شیلنگ جادویی


برای خرید شیلنگ آب جادویی از فروشگاه اینترنتی تک سبد از طریق لینک زیر اقدام کرده٬ و با مقایسه قیمت و قابلیت های موجود٬ شیلنگ را خریداری کنید و در استفاده اول از جادوی آن شگفت زده شوید.

قیمت:21000 تومان

خرید محصول