ظرف غذا برقی مناسب محل کار

یکی از بهترین ظرف هایی که می توان در محل کار از آن استفاده نمود، ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301 است.


ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس


این ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301 یکی از بهترین به نوع خود است که می توان با استفاده از آن غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید.


ظرق غذای حرارتی داخل استیل


برای شما هم پیش آمده است که غذای شما بر سر اجاق گاز بسوزد و یا یک وعده ی غذایی شما در اثر ته گرفتن قابل استفاده نباشد.


ظرف چند کاره حرارتی


بهترین وسیله برای گرم کردن غذای شما، ظرف غذا برقی مناسب محل کار است. این ظرف باعث خواهدشد بدون سوزاندن غذای شما در اثر المنت هایی که زیر این ظرف است گرم شود و گرم بماند. جنس داخلی این ظرف استیل ضد زنگ است و با استفاده از آن شما می توانید هر زمانی غذای خود را با استفاده از برق شهری گرم کنید.



ظرف حرارتی داخل استیل لانچ باکس


این ظرف استیل به راحتی قابل شست و شو است و می توان به راحتی آن را با آب شست.


ظرق غذای حرارتی داخل استیل


شما با استفاده از این دستگاه می توانید در هر مکان و یا هر زمان با استفاده از برق شهری غذای خود را گرم کنید و گرم نگه دارید.

این ظرف غذای برقی استیل لانچ باکس Electric Heating Lunch Box HL-L301 یک ظرف خاص به شمار می رود که جنس بیرونی آن از پلاستیک مقاوم است و در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم می باشد.


بهتری ظرف داخل استیل


با مراجعه به سایت اینترنتی تکسبد شما می توانید انواع ظرف غذا برای محل کار را مشاهده نمایید و خرید خود را نهایی کرده و درب منزل تحویل بگیرید.

با کلیک بر روی لینک زیر محصول خود را سفارش دهید

قیمت استثنایی 149000 تومان

خرید محصول