فروش اینترنتی دوربین مداربسته خودرو اصفهان

همانطور که برای محافظت از خانه و محل کار نیاز به دوربین مداربسته می باشد. برای خودرو نیز می توان از دوربین مدار بسته برای پیشگیری از بسیاری از جرائم استفاده کرد.

 



شاید سوالی که برای شما پیش بیاید این می باشد چگونه می توان از دوربین مدار بسته های معمول برای اتومبیل استفاده کرد؟ ما در این مقاله قصد داریم شما را با یک محصول جدید و کاملا کاربردی به نام دوربین مداربسته خودرو blackbox dvr آشنا کنیم.




این محصول بر خلاف دوربین های مدار بسته معمولی دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار پایینی می باشد که به راحتی می توان بر روی شیشه اتومبیل یا داشبورد وصل بشود.



منبع تغذیه این دوربین مداربسته خودرو با اتصال به برق ماشین تامین می شود و نیاز به برق شهر یا منبع برق جداگانه نمی باشد با یک کابل که دارای سوکت فندکی می باشد به راحتی شارژ می شود.




دوربین مداربسته ماشین قیمت مناسبی داشته و با تهیه آن می توان از بروز بسیاری از حوادث احتمالی جلوگیری کرد و همچنین این وسیله می تواند در هنگام بروز حوادث به مشخص شدن مقصر ماجرا به پلیس کمک نموده.

 



این دوربین امکان ضبط تصاویر فول اچ دی را دارا می باشد و شما می توانید بدون لرزش به تهیه فیلم و عکس با کیفیت از داخل ماشین و اطراف آن بپردازید.




توسط دوربین مدار بسته داخل خودرو می توانید از  تمامی اتفاقات رخ داده در داخل و خارج اتومبیل  تا محدوده 140 درجه دید را ثبت و ضبط می نماید.





 

نصبدوربین مداربسته ماشین بسیار آسان می باشد و بدون نیاز به حضور تکنسین و مهرات خاصی شما می توانید به وسیله پایه ی مخصوص بر روی داشبور و یا شیشه خودرو نصب نموده و نگران خش افتادن داشبور اتومبیل خود نباشید.




برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده تنوع محصولات به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید. خرید محصول اصل و با کیفیت یکی از صدها مزیت خرید از تک سبد می باشد.

برای مشاهده و خرید به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 83000  تومان

خرید