فروش سفره قلمکار اصل اصفهان

قلمکاری یا در اصطلاح قدیمی‌تر آن چیت سازی، یکی از هنرهای مورد علاقه مردم ایران و جهان است که حاصل چاپ کردن نقوش مختلف روی پارچه است و در گذشته روی لباس، پرده، سفره و غیره انجام می‌شده است.

 

سفره

 

امروزه بیشتر هنر قلمکاری روی سفره‌های قلمکاری اجرا می‌شود. امروز هم مانند گذشته این هنر زیبا با استفاده از مواد طبیعی انجام می‌شود. فرآیند قلم کاری روی پارچه نیز بسیار جالب است.

 

قلمکاری

 

وقتی یک پارچه قرار قلمکاری شود، ابتدا آن را به مدت پنج روز در رودخانه قرار می‌دهند تا مواد زائد و آهار آن به طور کامل از بین برود و سپس نقش روی آن ثبت می‌گردد و رنگ‌های زائد آن گرفته می‌شود.

 

اصفهان

 

وجود این سفره‌ها در منزل و محیط کار بسیار زیبا و چشم‌نواز است. طرح و نقش و رنگ این سفره‌ها بسیار متنوع است و مخاطبان زیادی را به سوی خود کشیده است.

 

چیت سازی

 

مهد این هنر نفیس در اصفهان است و فروشگاه‌های مختلفی در این شهر اقدام به فروش سفره قلمکار اصفهان با قبمت‌های متفاوت می‌کنند. از جمله این فروشگاه‌ها فروشگاه اینترنتی تک‌سبد است.

 

سفره قلمکاری اصفهان

 

در فروشگاه تک سبد، پارچه‌های مورد استفاده در سفره قلمکار اصفهان از جنس پنبه و کاملا طبیعی است، رنگ‌های این سفره‌ها کاملا طبیعی است و طرح‌ها با استفاده از شابلون چوبی روی پارچه چاپ شده است.

 

سفره قلمکار

 

ابعاد این سفره 100*100 سانتی متر است و کاربردهای مختلفی از جمله رومیزی، سفره، پرده و غیره دارد. رنگ این سفره ثابت است ولی نباید آنها را با آب بالای 30 درجه سانتی گراد بشویید.

 

سفره زیبا

 

قیمت محصول: 39000 تومان

خرید محصول