فروش عمده جعبه جواهرات خاتم کاری 4 ضلعی

 جعبه جواهرات خاتم  4 ضلعی

  یکی از علاقه مندی های خانم ها طلا و جواهرات می باشد که از داشتن آن لذت می برند. به به دلیل علاقه مندی به آنها همواره دوست دارند آن را در یک جای نفیس و ارزنده نگه دارند، علاوه بر آنکه اگر قصد هدیه دادن طلا و جواهرات یا سایر زیور آلات داشته باشیم نیاز به یک بسته بندی شکیل و ارزنده برای آن احساس می شود.



 



پیشنهاد ما خرید جعبه جواهرات خاتم می باشد که یک اثر زیبا و چشم نواز می باشد. هرچند این جعبه خاتم به تنهایی یک هدیه نفیس و زیبا می باشد که حکایت از تاریخ و تمدن هنری، هنرمندان عرصه صنایع دستی دارد.




هنر خاتم کاری عبارت است از در کنار هم قرار دادن  چند ضلعی هایی تهیه شده از چوب ، استخوان و مواد طبیعی در کنار یکدیگر و این چند ضلعی ها از سه ضلع  تا ده ضلعی می تواند باشد.




هنرمندان خاتم کار با دقت و ظرافت تمام این قطعات را در کنار هم قرار می دهند و اشکال هندسی زیبا  پدید می آورند. اشکال با قرار گرفتن در کنارهم یک نگارینه زیبا و چشم نواز خواند شد.




هرچه ظرافت و دقت بکار رفته در چینش اشکال بیشتر باشد، اثر تولید شده یک اثر با ارزش تر و فاخر تر خواهد بود.




 

جعبه جواهرات خاتم یک جعبه چوبی چهار گوش می باشد که سطح بیرونی آن توسط دستان هنرمند خاتم کاران، به زیبایی تزئین شده است.




داخل این جعبه برای زیبایی دو چندان و کاربرد بهتر به زیبایی آستر کشی شده است. درب این جعبه خاتم به صورت لولایی می باشد که موجب سهولت استفاده از آن می شود.




جعبه جواهرات خاتم کاری فوق از جنس چوب مرغوب ساخته شده و دارای ابعاد 5.5*8*11 سانتی متر می باشد.

خرید جعبه جواهرات خاتم کاری علاوه بر اینکه می تواند زینت بخش محل زندگی یا کار شما باشد، می تواند به عنوان یک هدیه ارزنده برای کسانی باشد که آنها را دوست دارید و به آنها عشق می ورزید و همچنین حمایت از دستان زحمت کش هنرمندان عرصه خاتم کاری می باشد.





برای مشاهده اطلاعات بیشتر و خرید این محصول به وب سایت تک سبد مراجعه نمائید.


جهت خرید به لینک زیر مراجعه کنید

قیمت : 21900 تومان


اطلاعات بیشتر و خرید