فروش پاییزی ساعت هوشمند طرح اپل مدل M9

یکی از ساعت های زیبای طرح هوشمند، مدل M9 است. این ساعت بسیار مشابه مدل اپل خود بوده و به سختی می توان آن را از اصل آن تشخیص داد. اما تمامی امکاناتی که طرح اصلی دارد این مدل نیز تمامی آنها را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی ساعت مچی هوشمند ارزان m9 روی لینک زیر کلیک کنید.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل


این ساعت هم با دستگاه های اندرویدی و هم با دستگاه های ios انطباق پذیراست اما در دستگاه های اندرویدی امکانات بیشتری دارد ولی در دستگاه های اپل امکانات آن کمتر می شود.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل


این ساعت از طریق بلوتوث به تمامی دستگاه های بلوتوث دار متصل می شود و شما می توانید تمامی تماس هایتان را از طریق این ساعت پاسخ دهید. همچنین تمامی پیام هایتان چه پیام های شبکه های اجتماعی چه پیام هایی که روی سیمکارت شما می آید از طریق این ساعت قابل مشاهده است.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل


اگر یک سیم کارت داخل این ساعت قرار دهید خود ساعت به موبایل تبدیل شده و می توانید با ساعت خود مثل یک موبایل کار کنید و با آن تماس بگیرید. اما متاسفانه در حال حاضر در ایران امکان فعال سازی سیم کارت بر روی ساعت های هوشمند وجود ندارد.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل


این ساعت سه حالت پاسخ، صحبت و انتظار دارد. همچنین زمانی که در حالت بلوتوث است می توانید موسیقی پخش کنید و اگر کارت حافظه داخل ساعت باشد می توانید موزیک های خود را روی خود ساعت ریخته و از خود ساعت هم پخش کنید.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل


این ساعت یک دوربین 1.3 مگاپیکسلی دارد که در آن تعبیه شده است. زمانی که ساعت را شارژ می کنید تا 72 ساعت بعد از آن می توانید از ساعت استفاده کنید و 80 ساعت نیز در حالت استد بای می ماند.


ساعت مچی هوشمند طرح اپل



برای مشاهده و خرید ساعت مچی هوشمند ارزان های کپی روی لینک زیر کلیک کنید.

قیمت: 99000 تومان

 


ساعت مچی هوشمند طرح اپل