قیمت ساعت دیواری پلی استر چقدر است؟؟

همیشه طراحی دکوراسیون داخلی و چیدمان منزل چالش برانگیز بوده است. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل باید تمامی وسایل کاربردی و مبلمان با هم تناسب و هماهنگی داشته باشند.


قیمت ساعت دیواری


یکی از وسایلی که در دکوراسیون منزل جایگاه ویژه ای دارد، ساعت دیواری میباشد.درست است که ساعت یکی کاربردی ترین عناصر منزل است، اما با کمی خلاقیت در انتخاب ساعت دیواری و محل نصب آن میتواند از آن به عنوان تزیین دیوار و منزل استفاده نمایید.


ساعت دیواری


ساعت دیواری فانتزی پلی استر یکی از زیباترین ساعت های دیواری است که با هر نوع دکوراسیونی متناسب میباشد و طراحی آن به گونه ای است که به شما اجازه میدهد از آن در هر فضایی از منزل همچون پذیرایی، آشپزخانه و.... استفاده نمود.


ساعت دیواری پلی استر


رنگ استخوانی به همراه نگین های کریستالی و آبی رنگ در حاشیه ی آن که باعث منعکس شدن  نور  در محیط میشود، این ساعت را به یک ساعت فانتزی و شیک تبدیل نموده است.


خرید پستی ساعت دیواری


موتور روانگرد این ساعت ایرانی که فقط یک باتری قلمی میتواند آن را به کار بیندازد، کاملا بی صدا بوده و شما را از صدای آزاردهنده ی تیک تاک ساعت رها میکند.


خرید ساعت دیواری


قیمت ساعت دیواری پلی استر به نسبت قابلیت ها و کیفیتی که دارد، بسیار پایین میباشد و 122000 تومان کمترین بهایی است که میتوان به آن داد.