لامپ خورشیدی تزیینی بدون نیاز به برق

با نصب لامپ خورشیدی دیواری سولار موشن میتوانید محوطه های بزرگ و باز را به خوبی نورپردازی کنید و از فضای زیبای ایجاد شده لذت ببرید. تفاوت لامپ خورشیدی خانگی با لامپهای متداول در نوع انرژی مصرفی آنها می باشد.


لامپ-سولار-خورشیدی


لامپ سولار خورشیدی تنها از انرژی پاک خورشیدی استفاده می نماید و نیازی به استفاده از برق ندارد. این لامپ روز هنگام با کمک پنل سولار انرژی خورشیدی را دریافت می نماید و آن را در باطری خود ذخیره میکند. مدت شارژ این محصول بین 6 تا 8 ساعت می باشد.


لامپ-سولار-خورشیدی


پنل سولار این لامپ در بهترین موقعیت برای دریافت انرژی خورشیدی نصب شده است و ظرفیت آن 0.55 وات می باشد. باطری این محصول بین 8 تا 10 ساعت قادر به فعالیت می باشد. جنس باطری این لامپ از نوع لیتیومی بوده و ظرفیت آن 800 میلی آمپر است.



لامپ-خورشیدی


با تاریک شدن هوا لامپ به صورت اتوماتیک روشن میشود و با آغاز روز خاموش میگردد. از دیگر مشخصات این چراغ میتوان به وجود سنسور حرکتی اشاره کرد. این سنسور بسیار دقیق و هوشمند بوده و در صورت نزدیک شدن افراد یا اشیا به آن فعال میشود. استاندارد ip6 این محصول مانع از نفوذ آب به لامپ میشود.


لامپ-خورشیدی-سنسوردار


همچنین بدنه ی این لامپ از جنس پلاستیک با کیفیت است و در برابر ضربه مقاوم می باشد. لامپ سولار موشن مجهز به 20 لامپ ال ای دی می باشد که شب هنگام نمای زیبای به محوطه های باز میدهد و اطراف خود را با نوری چشم نواز روشن می نماید. این لامپ می بایست در معرض نور خورشید و محوطه های بیرونی نصب و قرار بگیرد.


چراغ-خورشیدی-سنسوردار