لامپ سولار کوچک مدل دیواری

بهترین گزینه برای روشن نمودن راهروها، تزیین دکوریشن فضاهایی همچون کافی شاپ، تالارها،رستورانها، حیاط،باغ، باغچه، استخرهای روباز و ... استفاده از لامپ انرژی خورشیدی سولار موشن می باشد. این محصول بدون دسترسی به برق کار میکند و وسیله ای مناسبی برای نورپردازی محوطه های باز می باشد.


لامپ-سولار-خورشیدی


کافیست این لامپ سولار خورشیدی را در معرض نور آفتاب نصب کنید و از کاربری مفید آن لذت ببرید. این محصول با پنل سولار خود شارژ میشود و با تاریک شدن یا مه آلود شدن هوا لامپ به صورت خودکار شارژ میشود. چراغ دیواری باغی خورشیدی 20 عدد لامپ ال ای دی دارد که با نور سفید و ملایم خود محوطه ی اطراف لامپ را به خوبی روشن می نمایند.



لامپ-خورشیدی-باغچه


وزن این محصول سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. ابعاد این لامپ  4.8*9.5*12.4 سانتی متر است و بدنه ی آن ازجنس پلاستیک و مواد ABS می باشد. این محصول ضدآب بوده و دارای دکمه خاموش/روشن می باشد که میتوانید به دلخواه از آن استفاده نمایید. این چراغ خورشیدی دکوراتیو مجهز به سنسور حرکتی است.


لامپ-خورشیدی-باغ


سنسور حرکتی در صورت ایجاد تشخیص حرکت از فاصله ی 3 متری فعال شده و موجب پرنور شدن لامپ میگردد. پس از گذشت چندثانیه لامپ مجددا به نور معمول خود برمیگردد.



لامپ-خورشیدی-سنسوردار


این محصول با انرژی های پاک و سازگار با طبیعت کاملا متناسب است و از هرجهت برای همگان حتی حیوانات امن می باشد. با نصب این لامپ دیگر خطر برق گرفتگی یا داغ شدن لامپ افراد را تهدید نمی نماید. لوازم مورد نیاز برای نصب این لامپ در پکیج مربوطه موجود می باشد.


چراغ-سولار-سنسوردار