منظور از بادکش سنتی بدن چیست؟

 

منظور از بادکش درمانی چیست؟

بادکش درمانی یکی از روش های درمان طب مکمل و سنتی می باشد. در این روش درمانگر برای چند دقیقه فنجان های خاصی را روی پوست فرد قرار داده تا ایجاد مکش در آن ناحیه ایجاد شود.




استفاده از دستگاه بادکش طبی سنتی بدن  موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله افزایش جریان خون، بر طرف شدن گرفتگی عضلات و همچنین کاهش درد و التهاب لازم به ذکر می باشد این روش می تواند به عنوان نوعی ماساژ عمقی عضلات محسوب می شود.




استفاده از فنجان های مخصوصی برای مکش در  این روش درمانی منجر به تشکیل یک ناحیه قالب مانند بر روی پوست می شود و مکشی را ایجاد می کند و سطح جریان خون  را در آن ناحیه افزایش داده و نیز ایجاد آرامش می کند که به بهبود سطح درد در ناحیه موردنظر می انجامد.

 

 


بادکش از جمله درمان های طب مکمل و سنتی است که در آن درمانگر برای چند دقیقه فنجان های خاصی را روی پوست فرد می گذارد تا ایجاد مکش نماید. استفاده از بادکش سنتی بدن به منظورهای زیادی انجام می شود از جمله کاهش درد و التهاب، افزایش جریان خون، شل شدن عضلات و بعلاوه بعنوان نوعی ماساژ عمقی عضلات.




به عقیده ابن سینا بهترین مکتب پزشکی آن است که به دارو نیاز نداشته باشد در روایات مختلف نیز پرهیز از مصرف دارو تا زمانیکه بدن بتواند درد را تحمل کند از اولویت برخوردار می باشد. بنابراین استفاده از بادکش یکی از روش های مورد تائید ابن سینا می باشد.




 
فنجان های این دستگاه از جنس پلاستیک تقویت شده می باشد. یکی از استفاده های  بادکش طبی دستی بدن در کاهش وزن می باشد در زمانی که علت چاقی تجمع چربی در ناحیه شکم باشد. استفاده از بادکش گرم در این نواحی منجر به سوزاندن چربی ها می گردد. در یکی از نوشته های قدیمی پزشکی جهان عنوان شده که 1550 سال پیش از میلاد مسیح، مصریان باستان از بادکش استفاده می کردند. در این روش، فنجان‌هایی برای ایجاد مکش بر روی بدن فرد بیمار قرار داده می‌شوند.

 



به تازگی توجه همگان به بادکش کردن جلب شده اما بادکش کردن چیز جدیدی نیست و تاریخچه بادکش به جوامع باستانی مصر، چین و خاورمیانه برمی گردد.




طرفداران دستگاه بادکش طبی اعتقاد دارند این مکش باعث جریان بهتر خون شده و برای کاهش درد و التهاب سراسر بدن ودرمان بسیاری از بیماری ها و آرامش و سلامت روحی و جسمی مفید است.




برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این کالا به وب سایت تک سبد مراجعه کنید و از یک خرید راحت و مطمئن لذت ببرید

برای مشاهده و خربد به لینک زیر مراجعه نمائید

قیمت : 15900 تومان

خرید محصول