نکاتی درباره بند رخت آپارتمانی تاشو

نکاتی درباره بند رخت آپارتمانی تاشو

رخت آویزهایی که در بازار وجود دارند انواع مختلفی دارند. برخی از آنها ضد زنگ نیستند و بهمین خاطر بعد از چند بار استفاده خراب شده و لباس ها را نیز خراب می کنند.


بند رخت آپارتمانی تاشو


برخی دیگر تا نمی شوند و بهمین خاطر فضای زیادی را می گیرد. و حتی ممکن است از جنس پلاستیک باشند و باعث می شود که زود از بین بروند. بنابراین همه ی این فاکتورها در یک انتخاب مطمئن می تواند موثر باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


در مورد این رخت آویز اصلا نگران زنگ زدن آن نباشید. جنس بند رخت آپارتمانی تاشو آلومینیوم بوده و ضد آب و ضد زنگ است.


بند رخت آپارتمانی تاشو


این رخت آویز از نمونه های شکیل، زیبا و مستحکم می باشد که از موارد مشابه خود با کیفیت تر می باشد. این بند رخت از دو طبقه تشکیل شده است. طبقه بالا که دارای 14 میله آویز است که برای لباس هایی با بلندی بیشتر است و طبقه پایین که برای لباس های کوچک تر می باشد و دارای 5 میله ی آویز می باشد.


بند رخت آپارتمانی تاشو


در صورتیکه بلندی لباس هایی که می خواهید روی این رخت آویز پهن کنید با هم متفاوت است و ممکن است برخی به دلیل بلندی روی زمین بکشند، اصلا نگران نباشید. برای این مساله نیز راهکاری در نظر گرفته شده است. بدین ترتیب که یک اهرم فلزی در هر دو طرف رخت آویز وجود دارد که شما می توانید آن را زاویه دار تنظیم کنید بطوریکه حتی یک طرف رخت آویز می تواند صاف قرار بگیرد و طرف دیگر زاویه دار.


بند رخت آپارتمانی تاشو




برای مشاهده بند رخت آپارتمانی تاشو اصل روی لینک زیر کلیک کنید.


قیمت : 99000 تومان

خرید محصول