هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

هدایای تبلیغاتی انواع گوناگونی دارد٬ که یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی٬ هدایای تبلیغاتی اکترونیکی است. در عصر حاضر که به آن عصر دیجیتال میگویند٬ تکنولوژی و فناوری حرف اول را میزند و در دنیای امروز لوازم الکترونیکی یکی از لوازم ضروری برای هر فرد است٬ بهترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی٬ هدایای الکترونیکی میباشد٬ چرا که این وسایل بسیار کاربردی هستند. هدایای الکترونیکی با وجود اینکه دیجیتال هستند٬ ولی هزینه زیادی برای شرکتها ندارند و بازدهی این هدایا نسبت به هزینه آنها فوق العاده بیشتر است و اصلا باهم قابل قیاس نیست.


هدایای تبلیغاتی خاص


تبلیغات برای اینکه موثرتر باشد باید همگام با تکنولوژی و فن آوری پیش برود و به روز باشد. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی انواع گوناگونی دارد٬ که شامل: انواع فلش مموری٬ انواع پاوربانک٬ هدفون٬ ساعت دیجیتالی٬ ساعت دیواری و رومیزی٬ اسپیکر٬ دستبند هوشمند و...



دستبند هوشمند ورزشی سلامتی p1: 

این دستبند وسیله ای برای رسیدن به سلامتی است. امکانات دستبند: شمارش ضربان قلب و بررسی آن و اعلام هشدار ویبره در صورت خطر٬ گرفتن فشار خون٬ شمارش گام و محاسبه فاصله طی شده٬ محاسبه کالری مصرف شده٬ ضدآب٬ Lcd رنگی٬ نوتیفیکیشن ویبره برای تماس و پیام و...


هدیه تبلیغاتی ارزان

قیمت: 295000 تومان

خرید محصول


پاوربانک ارزان جیبی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر:

این محصول هدیه تبلیغاتی پاوربانک است و همه کاره و کار آمد میباشد٬ بر روی این محصول یک درگاه ورودی برای شارژ خود پاوربانک و دو درگاه خروجی برای شارژ انواع دستگاههای هوشمند تعبیه شده است٬ ظرفیت آن ۱۰۰۰۰ میلی آمپر و رنگ آن آبی و جنسش پلاستیک مقاوم است.


هدایای تبلیغاتی خلاقانه

قیمت: 49000 تومان

خرید محصول


ساعت مچی هوشمند X3:

این ساعت دارای بلوتوث نسخه ۳ است و به راحتی به تلفن هوشمند وصل میشود و میتوانید اطلاعات تماس و پیامهای خود را بر روی ساعت سینک کنید٬ این ساعت دارای امکان نصب سیم کارت و کارت حافظه است.


خرید هدایای تبلیغاتی

قیمت: 139000 تومان

خرید محصول


ساعت رومیزی دیجیتالی لندکس مدل 512: 

این ساعت دارای آلارم٬ تایمر٬ تقویم و دماسنج میباشد٬ ساعت رومیزی را میتوان به صورت ۱۲ یا ۲۴ ساعته تنظیم کرد و دما را به ۲ صورت فارنهایت و سانتیگراد نشان میدهد٬ تقویم آن تا سال ۲۰۹۹ قابل تنظیم است.


بهترین هدایای تبلیغاتی

قیمت: 54000 تومان

خرید محصول