هدایای تبلیغاتی زنانه

هدیه آدمها را خوشحال و ذوق زده میکند و حس خوبی نسبت به طرف مقابل( هدیه دهنده) در آنها ایجاد میشود٬ این خوشحالی و حس خوب در خانمها چند برابر بیشتر است و حتی یک شاخه گل هم آنها را خوشحال میکند. بسیاری از شرکتها و سازمانها از این فرصت استفاده کرده اند٬ تا بتوانند موجب رضایتمندی و خوشحالی مخاطبان خانم که تعدادشان بیش از آقایان و تقریبا دو برابر آقایان است بشوند. اکثر خانمها حساسیت زیادی در هنگام خرید و انتخاب کالاهای مورد نیاز خود دارند و این حساسیت باعث شده تا ارائه دهندگان هدایای تبلیغاتی٬ هدایای را که مخصوص بانوان است٬ را با مدلهای متنوع و باکیفیت ارائه دهند٬ تا رضایت خانمها را جلب کنند.


هدیه تبلیغاتی ارزان


هدایای تبلیغاتی زنانه به چند دلیل بازدهی بسیار بالایی دارند: ۱. خانمها بیش از آقایان به هدیه علاقه دارند و هدیه آنها را خوشحال میکند. ۲. خانمها به برند چاپ شده روی هدیه دقت بیشتری دارند. ۳. خانمها تعدادشان دو برابر آقایان است. ۴. خانمها در نگه داری از وسایل خود کوشا هستند و وسایل خود را بهتر از آقایان نگه میدارند و این باعث میشود٬ تا مدت زیادی از این هدیه نگهداری کنند و این یعنی ماندگارتر شدن برند شما. ۵. خانمها خود مبلغان خوبی هستند و با خانمها و افراد زیادی در تماس هستند٬ و با نشان دادن هدیه به آنها باعث بیشتر دیده شدن برند شما میشوند.

هدایای تبلیغاتی زنانه شامل هدایایی میشود٬ که مخصوص خانمهاست٬ مانند: جعبه جواهرات٬ ساعت مچی زنانه٬ دستبند٬ وسایل تزیینی٬ زیور آلات٬ هدایای تبلیغاتی صنایع دستی و...


جعبه جواهرات خاتم کاری:

یکی از هدایایی که خانمها را به شدت ذوق زده و خوشحال میکند٬ یک جعبه جواهرات زیبا است٬ اگر این جعبه ساخت دست باشد که ارزش آن دو چندان میشود. جنس جعبه از چوب است و دارای ابعاد ۵.۵*۸*۱۱ سانتی متر است٬ روی جعبه و دور تا دور آن خاتم کاری شده است. قیمت این جعبه تنها ۲۱۹۰۰ تومان است٬ پس یک هدیه تبلیغاتی ارزان است.


هدایای تبلیغاتی صنایع دستی

قیمت:21900 تومان

خرید محصول


ست انگشتر و دستبند مسی:

زیور آلات مسی همواره مورد توجه خانمها بوده است و طرفداران بسیار زیادی دارد٬ استفاده از زیور آلات مسی باعث آرامش میشود و برای اعصاب مفید است٬ این ست دستبند و انگشتر پشت باز و مناسب برای همه سایزهاست.


بهترین هدایای تبلیغاتی

قیمت:39000 تومان

خرید محصول


ساعت مچی الیزابت بند چرمی:

ساعت مچی الیزابت دارای بند شبه چرم است٬ برای ست کردن با لباسهای مختلف مناسب است٬ بند چرمی آن ساخته شده از چند رشته چرم زیبا و مهره است٬ که حالت یک دستبند شیک و باکلاس دارد.


خرید هدایای تبلیغاتی

خرید محصول