هندزفری تک گوشی سیم دار

از بین مدلهای مختلف هندزفری، هندزفری های سیمی طرفداران بسیار زیادی دارند. هندزفری کیف دار تی دی کی مدل TH-EB800 با اکثر دستگاه ها سازگار می باشد. این محصول توسط پورت 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلف متصل میشود.


هندزفری-بادیگاردی


صدای این هندزفری واضح،شفاف و بدون نویز است. طول سیم آن 110 سانتی متر می باشد و کیفیت ساخت آن بالا است. هندزفری تی دی کی دارای  دکمه خاموش/روشن و میکروفون بر روی سیم خود می باشد.


هندزفری-بادیگاردی-موبایل


با استفاده از این هندزفری کیف دار میتوانید به راحتی فایلهای صوتی را گوش دهید یا مکالمه کنید. یک کیف همراه با این هندزفری عرضه میشود که از ایجاد آسیب به محصول جلوگیری می نماید و همچنین دارای جلوه ی زیبایی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به وزن سبک و حساسیت 104 دسی بل آن اشاره کرد.


هندزفری-بادیگاردی-اصلی


هندزفری بادیگارد فشن fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از هندزفری های رایج و محبوب می باشد. این هندزفری بادیگاردی موبایل از نوع تک گوش است و با پورت 3.5 میلی متری گوشی های مختلف سازگار می باشد. کیفیت صدای این محصول واضح و شفاف است و رضایت شما را جلب می نماید.



هندزفری-بادیگاردی-اصل


طول سیم این هندزفری 110 سانتی متر بوده و دارای میکروفون داخلی می باشد. این هندزفری حالت سمعکی داشته و قسمت بالایی آن شفاف و تقریبا نامرئی می باشد. وزن این محصول 13 گرم است و حمل آن بسیار آسان می باشد. با استفاده از گیره کلیپسی میتوانید این هندزفری را به لباس یا هرقسمتی که مایل بودید متصل نمایید.




هندزفری-بادیگاردی-اصلی