راهنمای خرید هدیه تبلیغاتی تاثیر گذار

حال سوال اینجاست شما چه هدیه ای تبلیغاتی باید انتخاب کنید، به این نکته توجه کنید استفاده از هدیه تبلیغاتی جدید می تواند تاثیر گذاری بیشتری داشته باشد، دیگر لازم نیست لیوان یا تقویم برای هدیه انتخاب کنید شما می توانید یک شیکر دستی را به عنوان هدیه تبلیغاتی انتخاب کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید این می باشد که هدیه باید متناسب با مخاطب آن باشد، یعنی استفاده از هدیه تبلیغاتی صنایع دستی اصفهان منایب برای مراسم های قدردانی از کارمندان می باشد و نمی تواند یک هدیه مدیریتی مناسب محسوب شود.

ادامه مطلب...

معرفی حشره کش برقی خوب

از مهمترین مزیت های استفاده از حشره کش های برقی، عدم استفاده از مواد شیمیایی در مکانسیم عملکردی آنها برای نابودی حشرات می باشد به عنوان مثال لامپ حشره کش برقی جدید تنها از طریق تولید نور باعث جذب حشرات به سمت خود می شود و هیچ گونه مواد مضری در کار نمی باشد. از دیگر حشره کش ها می توان به که با تولید امواج آلتراسونیک بدون نیاز به مواد شیمیایی انواع حشرات و حتی موش را از محیط زندگی شما فراری می دهد. این حشره کش برقی خوب می تواند جایگزین بسیاری از روش های قدیمی مانند انواع تله موش و اسپری کرد.

ادامه مطلب...

آشنایی با هنر میناکاری اصفهان

این روزها بیشترین محصولات میناکاری اصفهان بر روی زیر ساخت های مسی انجام می شود، شایان ذکر می باشد که بهترین مینا بر روی ظروفی از جنس طلا انجام می شود. یکی از مهمترین شهر های تولید میناکاری ایران شهر اصفهان می باشد. شهر هنر پرور اصفهان دارای بیشترین آمار کارگاه های تولید میناکاری می باشد و این شهر به عنوان بزرگترین مرکز خرید میناکاری ارزان ایران محسوب می شود.

ادامه مطلب...

ساعت دیواری طرح میناکاری هدیه ای ماندگار

اگر به دنبال تهیه ساعت دیواری ارزان قیمت برای هدیه تبلیغاتی مشاغل خود می باشید می توانید با خرید ساعت دیواری میناکاری به هدف خود رسیده و یک هدیه زیبا و تاثیر گذار برای ماندگاری برند و شرکت خود تهیه کنید. انتخاب این ساعت زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی صنایع دستی می تواند علاوه بر ارزش هنری این کار به نوعی راهی برای حمایت از صنایع دستی داخلی باشد، استفاده از آثار تولید شده به دست هنرمندان داخلی به جای استفاده از محصولات تبلیغاتی وارداتی بی کیفیت خارجی. این ساعت دیواری زیبا با توجه به داشتن طرح سنتی و اصیل می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای استفاده در قهوه خانه های سنتی و همچنین رستوران های سنتی باشد و تداعی کننده روح هنرهای دستی ایرانی باشد.


ادامه مطلب...

خرید حباب ساز برقی ارزان قیمت در اصفهان

شما می توانید با خرید یک حباب ساز برقی ارزان می توانید در مدت کوتاهی تعداد قابل توجهی حباب تولید کنید و لحظات شاد و رویایی در مهمانی ها و حتی در بازی های کودکان خود رقم بزنید. بچه ها به حباب ها علاقه مند هستند و می توانند ساعت ها با حباب ها بازی کنند و بدون توجه به وسایل بازی دیجیتالی یک بازی پر جنب و جوش و جذاب داشته باشند.

ادامه مطلب...

خرید اینترنتی ساعت مچی هوشمند طرح اپلی | تک سبد

ساعت هوشمند A20، یکی از انواع ساعت های مچی هوشمند ارزان قیمت می باشد که دارای کارایی های زیادی می باشد و نیاز روزانه شما را مرتفع می سازد مهمترین ویژگی این محصول مناسب بودن برای خانم ها و آقایان می باشد. این ساعت هوشمند دارای صفحه نمایش 1.54اینچی و دارای باتری لیتیومی قابل شارژ با ظرفیت 380 میلی آمپر بوده که از مزیت های این محصول به شمار می رود. این ساعت با هر دو سیستم عامل اندروید و اپل سازگاری دارد.

ادامه مطلب...