خرید بند رخت آپارتمانی ارزان قیمت در اصفهان

این محصول از جنس آلومنیوم می باشد که مقاوم در مقابل رطوبت می باشد و در اثر تماس با لباس های خیس دچار پوسیدگی و زنگ زدگی نمی شود.  وزن این محصول  حدود  5.300 کیلو گرم می باشد و با توجه به ابعاد کوچک آن هنگام جمع شدن استفادع از این محصول را آسان کرده و آن را به یک محصول محبوب برای سبک زندگی آپراتمان نشینی تبدیل می کند.


ادامه مطلب...

فروش پاییزی ساعت هوشمند طرح اپل مدل M9

یکی از ساعت های زیبای طرح هوشمند، مدل M9 است. این ساعت بسیار مشابه مدل اپل خود بوده و به سختی می توان آن را از اصل آن تشخیص داد. اما تمامی امکاناتی که طرح اصلی دارد این مدل نیز تمامی آنها را دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره ی ساعت مچی هوشمند ارزان m9 روی لینک زیر کلیک کنید.

این ساعت از طریق بلوتوث به تمامی دستگاه های بلوتوث دار متصل می شود و شما می توانید تمامی تماس هایتان را از طریق این ساعت پاسخ دهید. همچنین تمامی پیام هایتان چه پیام های شبکه های اجتماعی چه پیام هایی که روی سیمکارت شما می آید از طریق این ساعت قابل مشاهده است.

ادامه مطلب...

فروش اینترنتی دوربین مداربسته خودرو اصفهان

این محصول بر خلاف دوربین های مدار بسته معمولی دارای ابعاد کوچک و وزن بسیار پایینی می باشد که به راحتی می توان بر روی شیشه اتومبیل یا داشبورد وصل بشود. منبع تغذیه این دوربین مداربسته خودرو با اتصال به برق ماشین تامین می شود و نیاز به برق شهر یا منبع برق جداگانه نمی باشد با یک کابل که دارای سوکت فندکی می باشد به راحتی شارژ می شود. دوربین مداربسته ماشین قیمت مناسبی داشته و با تهیه آن می توان از بروز بسیاری از حوادث احتمالی جلوگیری کرد و همچنین این وسیله می تواند در هنگام بروز حوادث به مشخص شدن مقصر ماجرا به پلیس کمک نموده.

ادامه مطلب...

ظرف غذا گرم نگه دارنده برای مدرسه

 

با ظرف غذای استیل دو طبقه نوین میتوانید انواع غذاهای مورد علاقتان را به بیرون از منزل ببرید. ظرف غذای استیل نوین دارای کیفیت بسیار خوبی می باشد و برای استفاده در محیط های کاری، مدرسه، پیک نیک و ... مناسب می باشد. این مدل ظرف دو طبقه ای بوده که یک طبقه آن با ابعاد 15*3 سانتی متر برای سالاد،ماست،خورش و ... مناسب است. ظرف اصلی غذا به ابعاد 8*15 سانتی متر می باشد. درب غذا را میتوانید با استفاده از سه عدد گیره که به منظور چفت کردن درب طراحی شده اند کاملا ببندید تا مانع از نشتی غذا شود. ظرف غذای نوین یک نفره بوده و همراه با گارانتی 25 ساله ی شرکت نوین عرضه میگردد. وزن این ظرف 344 گرم و قطر و ارتفاع آن به ترتیب 15 و 8 سانتی متر می باشد. ظرف غذای برقی استیل multifunctional steel lunch box را نیز میتوان در خارجیا داخل منزل استفاده نمود. این محصول به برق شهری وصل میشود و به وسیله ی آن میتوانید در عرض چند دقیقه غذای خود را کاملا داغ یا طبخ نمایید. با کمک این محصول میتوانید انواع غذاها را به صورت بخارپز یا آرام پز تهیه نمایید. بدنه ی این ظرف از جنس پلاستیک بسیار مقاوم بوده و درون آن از جنس استیل می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول بسیار کاربردی میتوان به قابلیت پخت تخم مرغ، داشتن پیمانه آب، قاشق و دو ظرف استیل کوچک و بزرگ اشاره کرد. وزن این محصول 519 گرم است و ابعاد آن 15.5*17.5*13.5 سانتی متر است. گنجایش این ظرف 1 لیتر می باشد و قابل شستشو است.

 

ادامه مطلب...

هندزفری تک گوشی سیم دار

 

از بین مدلهای مختلف هندزفری، هندزفری های سیمی طرفداران بسیار زیادی دارند. هندزفری کیف دار تی دی کی مدل TH-EB800 با اکثر دستگاه ها سازگار می باشد. این محصول توسط پورت 3.5 میلی متری به دستگاه های مختلف متصل میشود. صدای این هندزفری واضح،شفاف و بدون نویز است. طول سیم آن 110 سانتی متر می باشد و کیفیت ساخت آن بالا است. هندزفری تی دی کی دارای  دکمه خاموش/روشن و میکروفون بر روی سیم خود می باشد. با استفاده از این هندزفری کیف دار میتوانید به راحتی فایلهای صوتی را گوش دهید یا مکالمه کنید. یک کیف همراه با این هندزفری عرضه میشود که از ایجاد آسیب به محصول جلوگیری می نماید و همچنین دارای جلوه ی زیبایی می باشد. از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به وزن سبک و حساسیت 104 دسی بل آن اشاره کرد. هندزفری بادیگارد فشن fashion bodyguard headset OKU-05 یکی دیگر از هندزفری های رایج و محبوب می باشد. این هندزفری بادیگاردی موبایل از نوع تک گوش است و با پورت 3.5 میلی متری گوشی های مختلف سازگار می باشد. کیفیت صدای این محصول واضح و شفاف است و رضایت شما را جلب می نماید. طول سیم این هندزفری 110 سانتی متر بوده و دارای میکروفون داخلی می باشد. این هندزفری حالت سمعکی داشته و قسمت بالایی آن شفاف و تقریبا نامرئی می باشد. وزن این محصول 13 گرم است و حمل آن بسیار آسان می باشد. با استفاده از گیره کلیپسی میتوانید این هندزفری را به لباس یا هرقسمتی که مایل بودید متصل نمایید.

 

ادامه مطلب...

لامپ سولار کوچک مدل دیواری

 

بهترین گزینه برای روشن نمودن راهروها، تزیین دکوریشن فضاهایی همچون کافی شاپ، تالارها،رستورانها، حیاط،باغ، باغچه، استخرهای روباز و ... استفاده از لامپ انرژی خورشیدی سولار موشن می باشد. این محصول بدون دسترسی به برق کار میکند و وسیله ای مناسبی برای نورپردازی محوطه های باز می باشد. کافیست این لامپ سولار خورشیدی را در معرض نور آفتاب نصب کنید و از کاربری مفید آن لذت ببرید. این محصول با پنل سولار خود شارژ میشود و با تاریک شدن یا مه آلود شدن هوا لامپ به صورت خودکار شارژ میشود. چراغ دیواری باغی خورشیدی 20 عدد لامپ ال ای دی دارد که با نور سفید و ملایم خود محوطه ی اطراف لامپ را به خوبی روشن می نمایند. وزن این محصول سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. ابعاد این لامپ  4.8*9.5*12.4 سانتی متر است و بدنه ی آن ازجنس پلاستیک و مواد ABS می باشد. این محصول ضدآب بوده و دارای دکمه خاموش/روشن می باشد که میتوانید به دلخواه از آن استفاده نمایید. این چراغ خورشیدی دکوراتیو مجهز به سنسور حرکتی است. سنسور حرکتی در صورت ایجاد تشخیص حرکت از فاصله ی 3 متری فعال شده و موجب پرنور شدن لامپ میگردد. پس از گذشت چندثانیه لامپ مجددا به نور معمول خود برمیگردد. این محصول با انرژی های پاک و سازگار با طبیعت کاملا متناسب است و از هرجهت برای همگان حتی حیوانات امن می باشد. با نصب این لامپ دیگر خطر برق گرفتگی یا داغ شدن لامپ افراد را تهدید نمی نماید. لوازم مورد نیاز برای نصب این لامپ در پکیج مربوطه موجود می باشد.

 

ادامه مطلب...