لامپ خورشیدی تزیینی بدون نیاز به برق

 

با نصب لامپ خورشیدی دیواری سولار موشن میتوانید محوطه های بزرگ و باز را به خوبی نورپردازی کنید و از فضای زیبای ایجاد شده لذت ببرید. تفاوت لامپ خورشیدی خانگی با لامپهای متداول در نوع انرژی مصرفی آنها می باشد. لامپ سولار خورشیدی تنها از انرژی پاک خورشیدی استفاده می نماید و نیازی به استفاده از برق ندارد. این لامپ روز هنگام با کمک پنل سولار انرژی خورشیدی را دریافت می نماید و آن را در باطری خود ذخیره میکند. مدت شارژ این محصول بین 6 تا 8 ساعت می باشد. پنل سولار این لامپ در بهترین موقعیت برای دریافت انرژی خورشیدی نصب شده است و ظرفیت آن 0.55 وات می باشد. باطری این محصول بین 8 تا 10 ساعت قادر به فعالیت می باشد. جنس باطری این لامپ از نوع لیتیومی بوده و ظرفیت آن 800 میلی آمپر است. با تاریک شدن هوا لامپ به صورت اتوماتیک روشن میشود و با آغاز روز خاموش میگردد. از دیگر مشخصات این چراغ میتوان به وجود سنسور حرکتی اشاره کرد. این سنسور بسیار دقیق و هوشمند بوده و در صورت نزدیک شدن افراد یا اشیا به آن فعال میشود. استاندارد ip6 این محصول مانع از نفوذ آب به لامپ میشود. همچنین بدنه ی این لامپ از جنس پلاستیک با کیفیت است و در برابر ضربه مقاوم می باشد. لامپ سولار موشن مجهز به 20 لامپ ال ای دی می باشد که شب هنگام نمای زیبای به محوطه های باز میدهد و اطراف خود را با نوری چشم نواز روشن می نماید. این لامپ می بایست در معرض نور خورشید و محوطه های بیرونی نصب و قرار بگیرد.

 

ادامه مطلب...

خرید ظرف غذای برقی به چه کسانی پیشنهاد می شود؟

با خرید یک ظرف غذای برقی شما دیگر در محل کار خود مشکل گرم کردن غذا را نخواهید داشت و به راحتی و در عرض چند دقیقه می توانید غذای خود را گرم نمائید و با آرامش میل کنید. بدنه خارجی این محصول از جنس پلاستیک مرغوب می باشد که با رنگبندی زیبا نظر هر مخاطبی را به خود جذب میکند، علاوه بر این جنس خارجی بدنه موجب وزن ایده ال این محصول شده است.

ادامه مطلب...

نکاتی درباره بند رخت آپارتمانی تاشو

رخت آویزهایی که در بازار وجود دارند انواع مختلفی دارند. برخی از آنها ضد زنگ نیستند و بهمین خاطر بعد از چند بار استفاده خراب شده و لباس ها را نیز خراب می کنند. برخی دیگر تا نمی شوند و بهمین خاطر فضای زیادی را می گیرد. و حتی ممکن است از جنس پلاستیک باشند و باعث می شود که زود از بین بروند. بنابراین همه ی این فاکتورها در یک انتخاب مطمئن می تواند موثر باشد.

ادامه مطلب...

دیگر نگران آفتاب گرفتن لباسهایتان نباشید!!!

امروز در خانه ها دیگر خبری از حیاط و تراس های بزرگ نیست. بنابراین خشک شدن لباس ها خود یک مساله ی مهم محسوب می شود و معمولا دغدغه ی افراد خانه دار می باشد. چرا که لباس ها نیاز به خشک شدن زیر نور مستقیم یا غیر مستقیم خورشید را دارند و متاسفانه فضای داخلی منزل این اجازه را به آنها نمی دهد.


ادامه مطلب...

راهنمای انتخاب بهترین روکش صندلی ماساژور حرارتی

با استفاده از روکش صندلی ماساژور گام مهمی در جهت ایجاد و حفظ  سلامتی خود و کسانی که دوستشان داریم بر میدارم. در واقع استفاده از این ماساژور همراه برای ایجاد آرامشبدن، کاهش اضطراب و افسردگی،  همراه با درمان برخی از بیماری های جدی بسیار مناسب است. این دستگاه با استفاده از موتور های لرزشی تعبیه شده در آن، میزان جریان خون و انرژی را در ستون فقرات افزایش می دهد و موجب کاهش درد هایی که معمولا در  پشت سر بوجود می آیند می شود. شاید بتوان گفت عمده مردم ازدرد شدید پشت و کمر به ویژه کارمندان و رانندگان که مدت زیادی در حالت نشسته بسر  شکایت می کنند. پیشنهاد ما استفاده از روکش صندلی ماساژور می باشدکه، می تواند به کاهش درد مزمن پشت و کمر کمک کند.

ادامه مطلب...

منظور از بادکش سنتی بدن چیست؟

بادکش درمانی یکی از روش های درمان طب مکمل و سنتی می باشد. در این روش درمانگر برای چند دقیقه فنجان های خاصی را روی پوست فرد قرار داده تا ایجاد مکش در آن ناحیه ایجاد شود. استفاده از روش بادکش برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد از جمله افزایش جریان خون، بر طرف شدن گرفتگی عضلات و همچنین کاهش درد و التهاب لازم به ذکر می باشد این روش می تواند به عنوان نوعی ماساژ عمقی عضلات محسوب می شود.

ادامه مطلب...

فروش عمده جعبه جواهرات خاتم کاری 4 ضلعی

جعبه جواهرات خاتم یک جعبه چوبی چهار گوش می باشد که سطح بیرونی آن توسط دستان هنرمند خاتم کاران، به زیبایی تزئین شده است. داخل این جعبه برای زیبایی دو چندان و کاربرد بهتر به زیبایی آستر کشی شده است. هنر خاتم کاری عبارت است از در کنار هم قرار دادن  چند ضلعی هایی تهیه شده از چوب ، استخوان و مواد طبیعی در کنار یکدیگر و این چند ضلعی ها از سه ضلع  تا ده ضلعی می تواند باشد.

ادامه مطلب...