خرید ظروف میناکاری اصفهان با قیمت مناسب

به عنوان مثال بشقاب میناکاری اصفهان بر روی زیر ساختی از جنس مس می باشد که این زیر ساخت از ورق مس مرغوب و با ضخامت مناسب تهیه شده است که به دست استاد قلم زن مورد قلمزنی قرار گرفته است. یکی از ارکان اصلی در تهیه یک محصول میناکاری اعلاء، صبر، حوصله و دقت هنرمند میناکار اصفهانی در نقاشی مینا روی زیر ساخت می باشد.

ادامه مطلب...

خرید هدیه ساعت میناکاری با قاب خاتم ارزان

این ساعت زیبا دارای یک قاب زیبا و شکیل می باشدکه به دست هنرمندان خاتم کار اصفهانی به زیبایی آراسته شده است، در قسمت هایی از این قاب، طرح به صورت نقش برجسته می باشد. با توجه به میزان وقت صرف شده برای تولید این محصول زیبا، قیمت ساعت دیواری میناکاری بسیار مناسب می باشد و میتواند به عنوان یک هدیه زیبا مورد استفاده قرار می گیرد.


ادامه مطلب...

خرید ظروف میناکاری عمده اصفهان

با توجه به گرایش زیاد به این هنر زیبا و چشم نواز و بالا رفتن حجم تولید ظروف میناکاری شده در اصفهان این شهر به عنوان مر کز خرید میناکاری عمده کشور شناخته شده است. هر چند هنر میناکاری مختص به شهر اصفهان نمی بشد و در سایر شهر های کشور نیز توانسته است رسالت خود در زمینه کاهش نرخ بیکاری را داشته باشد و در حال حاضر تعداد زیادی از بانوان به این شغل مشغول هستند.

ادامه مطلب...

دلیل استفاده از دستگاه بادکشی طبی خانگی

یکی از روش هایی که در طب سنتی در درمان درد ها و خستگی ها به شما عزیزان کمک می کند ماساژ می باشد. اما شما نمی توانید در تمامی مواقع از این روش طبی استفاده نمایید زیرا در قسمت هایی از بدن شما نمی توانید از این روش برای درمان استفاده کنید. زیرا نقاطی از بدن وجود دارد که در درد ها و بیماری های مختلف نمی توان از این روش استفاده نمود به دلیل حساسیت بالا باید از روش های دیگر استفاده کرد.

ادامه مطلب...

تجربه خرید دستگاه بخور صورت ارزان را با تک سبد

استفاده از دستگاه بخور صورت سرد و گرم می تواند موجب افزایش رطوبت نسبی هوا شود و افزایش رطوبت هوا می تواند باعث شادابی پوست شما شود. دستگاه بخور گرم، بخار آب را به سمت پوست صورت، دهان و بینی شما هدایت می کند و باعث باز شدن منافذ پوستی وپاک کردن عمقی پوست می شود. در صورت سرما خوردگی و احتقاق بینی استفاده از دستگاه بخور گرم با تامین رطوبت دستگاه تنفسی و بینی می تواند عوارض ناشی از گرفتگی بینی و آبریزش را کاهش دهد.




ادامه مطلب...

سفره قلمکاری شده اصفهان

با توجه به اینکه پارچه ها در هر نسلی از مبلمان و میز های ما محافظت می کنند باید گفت که این محصول یکی از بهترین و زیباترین محصولات هنر های دستی می باشند. شما می توانید با استفاده از این محصول میز و یا مبل هایی را که در اختیار دارید مورد محافظت قرار دهید و با سفره قلمکاری آن ها را بپوشانید. این محصول از جنس پارچه هایی پنبه ای می باشد که هرکدام ظرح ها و نقش هایی مختلف دارد.

ادامه مطلب...

خرید میناکاری اصفهان بهترین سوغات سفر نوروزی

میناکاری اصفهان که جز بهترین صنایع دستی این شهر محسوب می شود دارای تنوع محصولات زیادی می باشد و همین امر موجب شده تا به عنوان یکی از برترین سوغاتی های این شهر محسوب شود. خرید گلدان میناکاری اصفهان در این سفر می تواند یک انتخاب مناسب باشد و این محصول در ابعاد و طرح های مختلف طراحی و تولید می شود. بیشتر میناکاری اصفهان بر روی زیر ساخت های مسی انجام می گیرد، میناکاری اصفهان دارای ظرافت و زیبایی چشم نوازی می باشد. شما می توانید با خرید یک بشقاب میناکاری قاب دار یک هدیه زیبا و ماندگار برای عزیزان خود تهیه نمائید.

ادامه مطلب...